Suprecur og forsinket mens. Argh HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

Joerse

HJÆLP!!!!!

Hej piger..

Jeg er SÅ frustreret.. Det er nok bare mig der er lidt utålmodig

Jeg vil bare høre om der er andre der har været på suprecur som ikke fik deres mens. til tiden?

Hvis jeg ikke får den inden tiden på klinikken på tirsdag så skal vi jo vente til den kommer.. Ikke?

Håber i kan hjælpe mig lidt (eller berolige mig lidt, med at det kan være helt normalt?)

til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Nessie

Jeg har godt nok ikke prøvet at have forsinket mens, mens jeg var på nedregulering.

Måske er du gravid??

Hvis ikke håber jeg så at den dukker op i tide til at I kan fortsætte med forsøget.

Anmeld

13. januar 2013

nielsen80

Min var konsekvent 2-3 dage forsinket alle gangene under nedregulering. Og jeg er ellers ret regelmæssig. Det er vist ret normalt, men fik altid af vide på klinikken, man lige skulle teste for gravidtet når den var forsinket.

Anmeld

14. januar 2013

Joerse

Nessie skriver:

Jeg har godt nok ikke prøvet at have forsinket mens, mens jeg var på nedregulering.

Måske er du gravid??

Hvis ikke håber jeg så at den dukker op i tide til at I kan fortsætte med forsøget.

Tanken om graviditet har strejfet mig, så derfor tog jeg en test da jeg var gået 3 dage over, men det var bragene negativ.. Jeg har stadig ikke fået min mens., og troen på den kommer idag eller imorgen tidlig er ikke specielt str, men håber da.

Anmeld

14. januar 2013

Joerse

nielsen80 skriver:

Min var konsekvent 2-3 dage forsinket alle gangene under nedregulering. Og jeg er ellers ret regelmæssig. Det er vist ret normalt, men fik altid af vide på klinikken, man lige skulle teste for gravidtet når den var forsinket.

Har testet og den var negativ.. Nu håber vi bare at det snart dukker op, så vi kan komme videre i behandlingen.

Anmeld

15. januar 2013

Nessie

Joersholm skriver:

Tanken om graviditet har strejfet mig, så derfor tog jeg en test da jeg var gået 3 dage over, men det var bragene negativ.. Jeg har stadig ikke fået min mens., og troen på den kommer idag eller imorgen tidlig er ikke specielt str, men håber da.

Æv altså.

Er den nået at komme i dag så?

Anmeld

15. januar 2013

Joerse

Nessie skriver:

Æv altså.

Er den nået at komme i dag så?

Nej desværre, så nu skal jeg bare vente på den kommer, så vi kan komme ud og blive startet op med hormoner..

Anmeld

15. januar 2013

Nessie

Joersholm skriver:

Nej desværre, så nu skal jeg bare vente på den kommer, så vi kan komme ud og blive startet op med hormoner..

Ih altså.

Så vil jeg da lige krydse fingre for at den har tænkt sig at indfinde sig meget snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.