Jeg er i en meget lang og hård kamp mod Købstædernes Forsikring, som har ødelagt mit hus, der nu er endt med at være erklæret uegnet som menneskebolig og i øvrigt også erklæret sundhedsskadeligt.
Det betyder, at jeg hver uge googler på forskellige søgeord, fordi jeg for det første har en masse blogs lagt på 6 forskellige forums, så jeg skal se deres synlighed, og for det andet for at se, om der er kommet nye mennesker til med tilsvarende problemer i deres hjem, her tænker jeg primært på skimmelsvamp.
Mit barn var tilbage i 2006 meget meget syg i over 3 måneder med over 40 i feber, han spiste intet og lå bare på en drømmeseng nede i min mands firma og spiste popcorn og drak cola, når han kunne. Ingen kunne forklare hvorfor han var så syg. Vi fik taget blodprøver, tests ja alverdens ting, som man kunne komme på, men intet gav os svar. Til sidst troede vi at han havde fået en sjælden blodsygdom eller leukæmi.
I januar 2007 sender jeg så nogle prøver ned til et analysefirma, som melder tilbage, at der er massiv skimmel i huset, og så rullede lavinen. Ind i billedet kom det famøse forsikringsselskab med deres dårlige håndværkere, som ikke kun ødelagde huset mere end da det oprindeligt var skadet, men også stjal vores møbler og alle sammen gik konkurs, da husets skader var opgjort. Og hvad gjorde forsikringen så....?
De stillede sig på bagbenene og begyndte at stritte imod alt hvad de kunne - og lyve i forskellige medier, da de kom på banen - og nu også i de forskellige processkrifter i de retssager, som nu kører hos Retten i Århus.
Heldigvis er jeg selv advokatsekretær og har alt på mail, så jeg står ualmindeligt godt i denne sag, og jeg står også til at vinde den. Processen har taget indtil videre nu 3 år, og vi er godt på vej mod det 4. år. Og det er opslidende, men en nødvendighed.
Og for at hjælpe andre i starten af deres problemer med skimmelsvamp, googler jeg derfor på bestemte søgeord, og det var i den forbindelse at jeg faldt over et indlæg fra mor til tvillinger (mortiltvillinger) at jeg faldt over en anden site nemlig navlestreng.dk. Der så jeg i øvrigt en opfordring fra en anden bruger til at komme herover, da navlestreng.dk er døende, hvilket jeg må tilslutte mig til. Man kan ikke uploade billeder, den fjerner hvad den vil, og den er ualmindelig langsom. Man lad nu det ligge 
For at kunne hjælpe hende og skrive til hende, var jeg nødt til at oprette en profil - og selvom junior nu er så stor, at jeg ret beset ikke har spørgsmål af den karakter, som siten her lægger op til at man kan stille m.m., så er jeg jo først og fremmest en mor, der kæmper med næb og klør for at drengen kan få en normal hverdag igen, uden stress og bekymring for hvordan i morgen ser ud.
Jeg har også en hjemmeside, www.lorte-forsikring.dk som er et alias for det rigtige navn nemlig www.skimmel-svamp.dk. Og årsagen til at jeg har et alias også er, at jeg har sat en streamerkampagne igang, og det vækker mere opsigt ude i samfundet med et grimt navn, som alle kan huske istedet for siden navn, der på en eller anden måde indikerer, at jeg måske har et firma, der sælger noget til brug for skimmelsvamp.
Så det er altså derfor jeg er herinde i dag.
Annelise