Nedregulering og alkohol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

Anonym trådstarter

Når jeg lige er startet nedregulering i går, er det så helt forbudt med alkohol??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Når jeg lige er startet nedregulering i går, er det så helt forbudt med alkohol??

Der er vel intet der er forbudt, det er jo op til en selv. Men det forbedrer da ikke ligefrem chancerne 

Anmeld

12. januar 2013

tarkoflen

Jeg fik at vide, at under nedreguleringen måtte jeg godt tage et glas vin eller to, jeg spurgte, fordi vi skulle på weekendophold, hvor der var mad med vinmenu med i prisen... De sagde, at det skete der ikke noget ved, hvis det var en enkelt gang! Men efter jeg startede på hormonerne var det klart bedst at lade være!

Jeg ville nu aldrig drikke mig i hegnet under nedregulering, men to glas vin eller lignende, det skete der ikke noget ved her! Jeg er gravid og blev det i det forsøg, hvor jeg drak to glas vin under nedregulering

Jeg vil dog sige, at decideret alkohol altså drinks og den slags, ville jeg personligt holde mig fra

Anmeld

13. januar 2013

Nessie

Ingen af os har drukket noget, hverken lige før eller under forsøget.

alkohol gør absolut intet godt for kroppen, og vi ville ikke risikere noget med vores forsøg.

Men det er jo helt op til jer, hvordan I gør i jeres forsøg, men jeg ville nok forholde mit til klinikkens retningslinier

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Ingen af os har drukket noget, hverken lige før eller under forsøget.

alkohol gør absolut intet godt for kroppen, og vi ville ikke risikere noget med vores forsøg.

Men det er jo helt op til jer, hvordan I gør i jeres forsøg, men jeg ville nok forholde mit til klinikkens retningslinier

Jeg havde taget en flaske asti med, men fik kun et glas så kunne jeg ikke mere - havde slet ikke lyst!

Anmeld

13. januar 2013

Nessie

Anonym skriver:

Jeg havde taget en flaske asti med, men fik kun et glas så kunne jeg ikke mere - havde slet ikke lyst!

Det har nok alligevel luret i baghovedet, det er jo svært at lade være at tænke på det hele tiden

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det har nok alligevel luret i baghovedet, det er jo svært at lade være at tænke på det hele tiden

Ja det tror jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.