Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja, jeg er lidt nysgerrig efter, hvordan andre håndterer det, når mens kommer. Selv har jeg kun testet en enkelt gang i alt på de første 4 forsøg. I må gerne uddybe om det er under mens eller efter mens I tester, hvis I altså gør
Ja, jeg er lidt nysgerrig efter, hvordan andre håndterer det, når mens kommer. Selv har jeg kun testet en enkelt gang i alt på de første 4 forsøg. I må gerne uddybe om det er under mens eller efter mens I tester, hvis I altså gør
Jeg har svaret andet. Fandt først ud af, at jeg var gravid i uge 10 og havde mens ind til 3 mdr. inde i graviditeten...
Jeg har svaret en gang imellem, da jeg har testet to gange mens jeg var på p-piller, da jeg fik svagere menstruation og indbildske symptomer Negativ begge gange.
Da jeg blev gravid testede jeg da jeg var gået et par dage over (svag positiv) men så begyndte jeg at bløde og gjorde jeg i nogle dage, så troede det var mens. Men så var min veninde bange for hun var gravid så tog en test med hende, og den var sku helt positiv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128