Tester I stadig, selvom I har fået mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tester I, selvom I har fået mens?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

422 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

Anonym trådstarter

Ja, jeg er lidt nysgerrig efter, hvordan andre håndterer det, når mens kommer. Selv har jeg kun testet en enkelt gang i alt på de første 4 forsøg. I må gerne uddybe om det er under mens eller efter mens I tester, hvis I altså gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Ja, jeg er lidt nysgerrig efter, hvordan andre håndterer det, når mens kommer. Selv har jeg kun testet en enkelt gang i alt på de første 4 forsøg. I må gerne uddybe om det er under mens eller efter mens I tester, hvis I altså gør

Jeg har svaret andet. Fandt først ud af, at jeg var gravid i uge 10 og havde mens ind til 3 mdr. inde i graviditeten...

Anmeld

12. januar 2013

Papillon

Jeg har svaret en gang imellem, da jeg har testet to gange mens jeg var på p-piller, da jeg fik svagere menstruation og indbildske symptomer  Negativ begge gange.

Anmeld

12. januar 2013

Bertris

Anonym skriver:

Da jeg blev gravid testede jeg da jeg var gået et par dage over (svag positiv) men så begyndte jeg at bløde og gjorde jeg i nogle dage, så troede det var mens. 
Men så var min veninde bange for hun var gravid så tog en test med hende, og den var sku helt positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.