Jeg er så flov - Men jeg vender mig til det forhåbelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

DKTiha

Det ikke andet end få dage siden at jeg fik bekræftet at det var en lille pige vi ventede os .. er skide lykkelig for at skulle have en prinsesse, men samtidig os skide bange, vi er de første i vores omgangskreds der skal have en pige, og allerede nu føler jeg mig låst fast - Jeg har simpelthen så svært ved at kigge på pigetøj, for synes det hele virker grimt og ville absolut ikke passe til min pige.. Men samtidig er det jo også noget super sødt tøj osv. Men ved sku ikke hvorfor det er så svært for mig at kigge og købe det ?? Nogen herinde som har prøvet noget lign ?? Jeg er egentlig en smule flov over det ... så håber jeg ikke er den eneste der har haft /har en lille chok fornemmelse i kroppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Den lykkelige

Jeg havde det lige omvendt!
Vi var helt sikre på vi ventede en dreng.. alle kaldte maven ham.. vi fandt drengenavn.. tænkte i drengeværelse osv osv.. så kom vi til kønsscanning i uge 16 og fik afvide at det var en pige.. der var MUSSE stille i bilen på vej hjem.. kunne slet ikke forholde mig til det.. men altså dagen efter da jeg lige havde fået vendt tankerne var det jo bare fantastisk og idag ville jeg jo ikke ønske noget andet!! Hun er simpelthen det bedste i mit liv 

Anmeld

12. januar 2013

DKTiha

Den lykkelige skriver:

Jeg havde det lige omvendt!
Vi var helt sikre på vi ventede en dreng.. alle kaldte maven ham.. vi fandt drengenavn.. tænkte i drengeværelse osv osv.. så kom vi til kønsscanning i uge 16 og fik afvide at det var en pige.. der var MUSSE stille i bilen på vej hjem.. kunne slet ikke forholde mig til det.. men altså dagen efter da jeg lige havde fået vendt tankerne var det jo bare fantastisk og idag ville jeg jo ikke ønske noget andet!! Hun er simpelthen det bedste i mit liv 

Vi var os herhjemme helt sikre på at det var en dreng, men det jo så en lille pige

håber da at den bare lige skal ind og vende en omgang eller 2.

Anmeld

12. januar 2013

ano14316

Nu vidste jeg ikke hvad jeg ventede, men jeg havde det generelt svært  med at kigge på babyting og tøj, fordi jeg synes det var så uvirkeligt at vi skulle være forældre..  

Anmeld

12. januar 2013

Muhmi

Det skal nok komme... Ligeså snart du har hende i armene så skal du nok finde en masse sødt tøj til hende...

Jeg havde også virkelig svært ved at vænne mig til tanken om at Silas var en dreng... 

Men da jeg holdt ham i armene, betød det ikke en fis mere... Jeg har altid ønsket mig en pige, da jeg var yngre, men nu her er jeg total excited over at vi venter en dreng mere til Februar!

Anmeld

12. januar 2013

Den lykkelige

DKTiha skriver:

Vi var os herhjemme helt sikre på at det var en dreng, men det jo så en lille pige

håber da at den bare lige skal ind og vende en omgang eller 2.

Nååå ja mig som lige skrev forkert med at det var lige omvendt.. 

Anmeld

12. januar 2013

Livsmor

Viste ikke hvilket køn vi fik, men håbede på en dreng, da pigetøjet for 5 år siden var alt for pusse nuttet efter min mening. Men der kom jo en pige, og hun har da fået tøj på ;0) Den første tid synte farmand at hun lignede en dreng, men så begyndte der at komme lilla i butikkerne. I dag går hun mest i kjole, men uden blonder og flæser.

Nr 2 blev også en pige, let for hun arver jo bare tøjet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.