positiv æl-sex hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.858 visninger
8 svar
1 synes godt om
12. januar 2013

tweety2060

Halløj
Jeg står med en positiv æl-test nu her, og Vi havde sex igår aftes. Når nu jeg har æl indenfor 24-48 timer, hvornår er det så bedst af sexe igen når jeg gerne vil være gravid?
I aften eller i morgen- kom glad med jeres hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Nessie

I går bare i gang med det samme

Anmeld

12. januar 2013

tweety2060

Nessie skriver:

UI går bare i gang med det samme

Venter lige på mandens hjemkomst
Mener bare at have hørt at det er godt for svømmerne hvis der går lidt tid i mellem

Anmeld

12. januar 2013

Holbæktrunten

tweety2060 skriver:

Halløj
Jeg står med en positiv æl-test nu her, og Vi havde sex igår aftes. Når nu jeg har æl indenfor 24-48 timer, hvornår er det så bedst af sexe igen når jeg gerne vil være gravid?
I aften eller i morgen- kom glad med jeres hjælp

Hver eller hver anden dag siges der ;0)

Anmeld

12. januar 2013

tweety2060

Holbæktrunten skriver:

TTaTak

Hver eller hver anden dag siges der ;0)

Tak, så går vi i gang... Og Hvor længe?? Altså hvor længe efter positiv æl kan man blive gravid?

Anmeld

12. januar 2013

Holbæktrunten

tweety2060 skriver:

Tak, så går vi i gang... Og Hvor længe?? Altså hvor længe efter positiv æl kan man blive gravid?

Op til 48 timer efter mener jeg - men bør stå i testen :0)

Anmeld

13. januar 2013

Nessie

tweety2060 skriver:

Venter lige på mandens hjemkomst
Mener bare at have hørt at det er godt for svømmerne hvis der går lidt tid i mellem

Det er også rigtigt, men der er jo kun en meget lille margen at blive gravid i, så ville nok ikke bare tage hver anden dag.
Op til ÆL, er det fornuftigt ikke at sexe hver dag, men lige de 2 dage under ÆL er det nok ok.

Men sæden bliver længe i kvinden, jeg blev gravid engang, da vi havde sexet dagen før ÆL. Vi fik så ikke gjort mere dén gang, fordi vi stod og skulle til USA, men det var åbenbart nok

Anmeld

13. januar 2013

Shoppingmor

Tillykke med projekt baby

Jeg er selv mor til tre guldklumper

Ved vores første barn, havde vi sex tre gange på selve ÆL dagen  Vi stod med en positiv test små to uger senere  Vi fik en dreng.

Ved vores andet barn havde vi sex to dage inden ÆL, og vi stod to uger senere med en positiv test  Vi fik en pige.

Ved vores sidste barn, havde vi sex dagen inden, på selve dagen, og dagen efter ÆL  Vi fik en dreng.

Jeg mener der er noget om at 'pige-sædcellerne' kan overleve længere end 'drengesædcellerne', det passer ihvertfald meget godt herhjemme

Held og lykke med projektet!

Anmeld

13. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det mest optimale er at have sex de næste 3-4 dage efter positiv test. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.