sove igennem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

Gravid2012

Godmorgen alle sammen.

Jeg har et barn paa snart 3 maaneder...

de foerste 2 og en halv maaned sov han igennem, bare paa det forkerte tidspunkt. det var 20.00-03.00.

Saa fik jeg at vide af min boernelaege at barnet troede det var nat der... saa jeg skulle lige saa stille ved hvert maaltid traekke den lidt, saa at 20.00-maaltidet blev kl. 23.00.

Efter et par dage passede det med at maaltidet blev kl 23.00 og nu sover han igennem hver nat 23.00-06.00....

det jeg vil spoerger om er mht min veninde, hun har et barn paa samme alder.... og hans soen sover fra 03.30-10.00... saa han kan jo ogsaa godt sove igennem, men ogsaa ligesom min - paa det forkerte tidspunkt! Hvad kan hun goere? for man kan ikke traekke den helt til kl.23.00.... hun skulle jo naesten traekke den tilbage, men det kan man jo ikke helt ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

L&V

Gravid2012 skriver:

Godmorgen alle sammen.

de foerste 2 og en halv maaned sov han igennem, bare paa det forkerte tidspunkt. det var 20.00-03.00.

Saa fik jeg at vide af min boernelaege at barnet troede det var nat der... saa jeg skulle lige saa stille ved hvert maaltid traekke den lidt, saa at 20.00-maaltidet blev kl. 23.00.

Efter et par dage passede det med at maaltidet blev kl 23.00 og nu sover han igennem hver nat 23.00-06.00....

det jeg vil spoerger om er mht min veninde, hun har et barn paa samme alder.... og hans soen sover fra 03.30-10.00... saa han kan jo ogsaa godt sove igennem, men ogsaa ligesom min - paa det forkerte tidspunkt! Hvad kan hun goere? for man kan ikke traekke den helt til kl.23.00.... hun skulle jo naesten traekke den tilbage, men det kan man jo ikke helt ? ?

Det er jo bare at rykke alle måltider og vaner lidt efter lidt.. Man skal ikke gøre det fra den ene dag til den anden men ta det stille og roligt i små ryk

Anmeld

12. januar 2013

Sitrani

Gravid2012 skriver:

Godmorgen alle sammen.

Jeg synes det er rigtig fint at sove, sådan som din venindes sæn sover, når man kun  er 3 mdr. Det er jo ikke meningen,at et barn sover igennem, sådan rigtigt, før de er ca. 1 år... og i løbet af den tid, inden de er 1 år, der kan soverytmen rykke sig flere gang, både den ene og den anden vej.. så hvis I kun skal op 1 gang om natten, så pris jer lykkelig for det.. For det kan hurtigt blive anderledes.. Da min datter var ca. 3 mdr. var jeg da oppe og give hende mad mindst 2 gange om natten......

Anmeld

13. januar 2013

modesty

Jeg synes bare at I begge skal være taknemmelige over at jeres børn sover så fint i den alder. Det er ikke mange forundt.

Anmeld

13. januar 2013

Nettemor

Hun kan sagtens rykke det den anden vej. Bare prøv at måltiderne skal gives lige lidt før, og på den måde rykke rytmen. 

Anmeld

13. januar 2013

Gravid2012

tak for alle jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.