Bananer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

Karina84

Hejsa

Min søn har altid være glad for bananer, men jeg har forsøgt lidt at holde det nede så han ikke fik for mange.

Men jeg kom til at tænke på hvor meget det egentlig betyder mere, hvor mange er FOR mange?  

Han er 22mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Dixen89

Min datter er 12 mdr og får højst en banan om dagen. Det har hun faktisk gjort længe

Anmeld

12. januar 2013

Janni.

Herhjemme kan Silas ikke få banan hver dag, det giver ham hård mave.

Så længe din søn ikke får hård mave, så tror jeg ikke du skal være bekymret.

Anmeld

12. januar 2013

Karina84

Okay, tak for svar piger

Det har han aldrig rigtig haft, så det er nok godt nok det jeg gør så

Anmeld

12. januar 2013

Janni.

Karina84 skriver:

Okay, tak for svar piger

Det har han aldrig rigtig haft, så det er nok godt nok det jeg gør så

det tror jeg bestemt 

Anmeld

12. januar 2013

HeidiØ

Karina84 skriver:

Hejsa

Min søn har altid være glad for bananer, men jeg har forsøgt lidt at holde det nede så han ikke fik for mange.

Men jeg kom til at tænke på hvor meget det egentlig betyder mere, hvor mange er FOR mange?  

Han er 22mdr.

William er godt nok lidt yngre (16 mdr), men får også 1 til 1½ banan om dagen ! Der har skam aldrig været noget med maven Så så længe der ikke er det, fortsætter vi bare.

Anmeld

12. januar 2013

Muhmi

Silas har (7-9-13) aldrig haft problemer med maven og han får nogle gange to-tre bananer på 1 dag

Anmeld

12. januar 2013

Mumto3

Min tynde dreng på snart 7 år elsker bananer og kan sagtens spise 2-3 bananer på en dag. Enkelte gange har han endda fået mere. Min svigermor var meget bange for at han skulle blive overvægtig af alle de bananer han spiste da han var lille, men det er han bestemt ikke blevet. Tvært i mod er han nærmest for tynd, og ribbenene står meget tydeligt på ham.

Anmeld

12. januar 2013

Karina84

Muhmi skriver:

Silas har (7-9-13) aldrig haft problemer med maven og han får nogle gange to-tre bananer på 1 dag

Sebastian kan nemlig også sagtens spise en 2-3 bananer nogle dage...

Anmeld

12. januar 2013

Karina84

Mumto3 skriver:

Min tynde dreng på snart 7 år elsker bananer og kan sagtens spise 2-3 bananer på en dag. Enkelte gange har han endda fået mere. Min svigermor var meget bange for at han skulle blive overvægtig af alle de bananer han spiste da han var lille, men det er han bestemt ikke blevet. Tvært i mod er han nærmest for tynd, og ribbenene står meget tydeligt på ham.

Han er ikke i fare for at være overvægtig er jeg ret sikker på.

Men godt at høre ellers, for det synes jeg nemlig også jeg har hørt en gang og så kom jeg til at tænke på om der var noget andet der skulle gøre at de ikke måtte få for mange.

Kan så forstå at det kan gå ud over maven, og det har vi heller ikke oplevet. Så tænker at han bare skal ha lov, så længe det ikke tager overhånd og vi siger stop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.