Baby meget aktiv på sygehus men ik her hjem??!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

Chanel12

Min søn har været indlagt på sygehuset pga en infektion, han var under en behandling i en uge hvor vi var indlagt, han fik medicin, og her i dag skulle de tjekke hans nyrer, og han fik lidt sovemiddel til babyer, han virkede meget aktiv og glad på sygehuset men nu ligger han KUN og sover, han leger meget lidt pg falder i søvn på armene! Normalt vil han vugges og han sov aldrig på hospitalet. 

Hvad tror i d skyldes? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Mamalou

Chanel12 skriver:

Min søn har været indlagt på sygehuset pga en infektion, han var under en behandling i en uge hvor vi var indlagt, han fik medicin, og her i dag skulle de tjekke hans nyrer, og han fik lidt sovemiddel til babyer, han virkede meget aktiv og glad på sygehuset men nu ligger han KUN og sover, han leger meget lidt pg falder i søvn på armene! Normalt vil han vugges og han sov aldrig på hospitalet. 

Hvad tror i d skyldes? 

Det er svært at sige, men kan det ikke skyldes at han har brugt meget energi på sygehuset, får meget indtryk og måske lidt overstimuleret? Det kan også være eftervirkninger på sovemedicinen? 

Hvilken meldning fik I fra sygehuset? Altså forventes det at han ville blive træt? 

Vh. Louise

Anmeld

12. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror han ka være extra træt fordi det har været nogle stressende dage for hammåske??

Hvis du er i tVil om noget, syntes jeg helt sikkert du ska ringe derind, hvor i var indlagt. Tit så har man en åben indlæggelse de første 24-48 timer efter de er blevet udskrevet. Det ka i hvert fald aldrig skade. Vh stine

Anmeld

13. januar 2013

Mor til Frederic og Freya

Chanel12 skriver:

Hvad tror i d skyldes? 

Frederic har altid reageret efter indlæggelser og kontrol'er, det kommer også først når vi enten sidder i bil eller hjemme.

Der er så mange nye lyde - indtryk - ting de skal bearbejde.

Men igen kan det være det middel de har givet ham, der har lidt bivirkninger...

Det er jo hårdt at være syg.

Rigtig god bedring med ham ihvertfald.

Anmeld

14. januar 2013

Chanel12

Mamalou skriver:

Det er svært at sige, men kan det ikke skyldes at han har brugt meget energi på sygehuset, får meget indtryk og måske lidt overstimuleret? Det kan også være eftervirkninger på sovemedicinen? 

Hvilken meldning fik I fra sygehuset? Altså forventes det at han ville blive træt? 

Vh. Louise

Tak fordi du læste mit indlæg og havde tid til at svare mig han var neget træt de første 2 dage men han er glad og aktiv igen, selvfølgelig skal han lige vende sig til hjemmet og rutinerne her

Anmeld

14. januar 2013

Chanel12

StineW79 skriver:

Tror han ka være extra træt fordi det har været nogle stressende dage for hammåske??

Hvis du er i tVil om noget, syntes jeg helt sikkert du ska ringe derind, hvor i var indlagt. Tit så har man en åben indlæggelse de første 24-48 timer efter de er blevet udskrevet. Det ka i hvert fald aldrig skade. Vh stine

Tak for du gad og læse mit indlæg og svare mig tror gerne på det har været nogle lange, trættende og forvirrende dage forbåde ham og mig, han sov nærmest slet ikke på hospitalet og den dag vi blev udskrevet og kom hjem, sov han NÆRMEST hele dagen, dagen efter var han også træt og irriteret, han var ikke særlig glad for at ligge ned, men her i går d13 var han en frisk og glad dreng så han skal lige vende sig til hjemmet og rutinerne her

Anmeld

14. januar 2013

Chanel12

Mor til Frederic og Freya skriver:

Frederic har altid reageret efter indlæggelser og kontrol'er, det kommer også først når vi enten sidder i bil eller hjemme.

Der er så mange nye lyde - indtryk - ting de skal bearbejde.

Men igen kan det være det middel de har givet ham, der har lidt bivirkninger...

Det er jo hårdt at være syg.

Rigtig god bedring med ham ihvertfald.

Tak for du gad og tag din tid og læse mit indlæg og skrive han har fået d bedre og er ved at vende tilbage til sit gamle jeg, han griner og sparker der ud af, han var meget træt den første og anden dag! Men nu ser d lyst ud og må de forbandede bakterie holde sig langt væk fra ham  

Anmeld

14. januar 2013

Mamalou

Chanel12 skriver:

Tak fordi du læste mit indlæg og havde tid til at svare mig han var neget træt de første 2 dage men han er glad og aktiv igen, selvfølgelig skal han lige vende sig til hjemmet og rutinerne her

Velbekomme!

Jeg kan godt forstå, at du blev bekymret, og så er det rart med baby.dk

Det lyder til, at han er blevet overstimuleret det bette pus, og når der så falder ro på og I er i vante rammer, så skal der soves. Det husker jeg fra min egen bette fims.

Er han blevet frisk igen?

Anmeld

15. januar 2013

Chanel12

Mamalou skriver:

Velbekomme!

Jeg kan godt forstå, at du blev bekymret, og så er det rart med baby.dk

Det lyder til, at han er blevet overstimuleret det bette pus, og når der så falder ro på og I er i vante rammer, så skal der soves. Det husker jeg fra min egen bette fims.

Er han blevet frisk igen?

Han er meget frisk igen! Og han er blevet en dygtig dreng, når jeg ligger ham ned med en stofble og sut i munden så sover han selv. Mors lille engel

Anmeld

15. januar 2013

Mamalou

Chanel12 skriver:

Han er meget frisk igen! Og han er blevet en dygtig dreng, når jeg ligger ham ned med en stofble og sut i munden så sover han selv. Mors lille engel

Det lyder lidt som min bette chef her hjemme. Han skal også have sutten og en stofble når der skal puttes

Dejligt at din søn er frisk igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.