hemmeligt gift, hvad med far ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

Anonym trådstarter

Åh ha jeg går med en lille drøm i maven, at gifte mig med min skønne kæreste gennem 7 år. Vi vil gerne holde stor fest osv. Men pengene er ikke til det. Så vi overvejer hemmeligt rådhusbryllup og så festen senere.

MEN jeg er lidt nervøs for at min far vil blive skuffet ? Hvad gør man lige der, jeg er hans eneste datter og jeg er sikker på han gerne vil fører mig op ad gulvet. Men tænker at når vi holder festen skal vi jo velsignes af en præst og det fåregår på næsten samme måde, så der vil han kunne føre mig op ad gulvet.

Men puha ved sgu ikke om jeg tør! er bange for at han blive skide skuffet !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

merethe

Profilbillede for merethe

Hvorfor ikke bare blive hemmelig gift i kirken???

Inviter jeres forældre til "kaffe". Når jeres forældre så er ankommet, køre I allesammen til kirken hvor din far så kan føre dig op af gulvet. 

Anmeld

11. januar 2013

merethe

Profilbillede for merethe

Inviter jeres forældre til "kaffe". Når jeres forældre så er ankommet, køre I allesammen til kirken hvor din far så kan føre dig op af gulvet. 

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

merethe skriver:

tror det bunder i at jeg er total kontrolfreak ! den dag skal være perfekt, og derfor ikke noget indskudt halløj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.