vi flytter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

onlyme

orh jeg ville bare dele min glæde,.
Min kæreste og jeg har siden vi fik vores første barn (1&frac12 år siden snakket om at vi måtte se os efter et hus enten at købe eller leje,. Så vores skønne søn kunne få en have at fræse rundt i.
Da vi fik vores nummer 2 for (&frac12 år siden. blev vi enige om nu måtte det til at være, så vores 2 skønne børn rigtig kunne fræse rundt ude når det lystede dem.
Nu hvor jeg er 16 uger henne i ''vores'' 3ede graviditet har vi endelig fundet os et hus der har alt det vi har ledt efter og hvor der er masser af plads til udendørs aktivitet og hvor der endda også er både gyngestativ og sandkasse tilhørende, nyt badeværelse og nyt køkken HELT NYT.
Vi skal flytte ind til Marts dvs lidt over halvvejs inde i ''vores'' graviditet.
Så både vi og børnene har tid til at falde på plads i de nye omgivelser enden der kommer endnu en stor forandring (bebs),. Det bedste er at det er i samme by som hvor vi bor nu ''i lejlighed på 1'' og at børnene derfor kan beholde deres dagpleje og blive ved med at være tilmeldt den dagpleje vi har ønsket

Så til min deling om vores 2 scanninger vi har været til ind til vider, ved nf fik vi afvide at vi ventede os en dreng mere-!
Men da jeg så dagen enden nytår kommer ind til xtra scanning, da jeg bløder store ''klatter'' ud siger de at jeg bestemt ikke må ligge for meget i det bliver en dreng, for de mente bestemt det var en lille prinsesse der svømmede rundt i mors mavse  Så det er spændende, ikke at vi ikke er ligeglade men mest det spændende og sjove i det Til jer der tænker over hvad jeg ''fejlede'' havde jeg sprunget et stort blodkar i livmoderen men da min livmoder sad så højt havde det intet at sige og jeg bløder ikke mere,. Og både bebs og jeg spraller stadig der-ud-af

Im So Happy <3
^ Tak fordi i læste med i skønne mennesker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

onlyme skriver:

orh jeg ville bare dele min glæde,.
Min kæreste og jeg har siden vi fik vores første barn (1&frac12 år siden snakket om at vi måtte se os efter et hus enten at købe eller leje,. Så vores skønne søn kunne få en have at fræse rundt i.
Da vi fik vores nummer 2 (&frac12 år siden. blev vi enige om nu måtte det til at være,.
Nu hvor jeg er 16 uger henne i ''vores'' 3ede graviditet har vi endeæig fundet et hus der har alt det vi har ledt efter og hvor der er masser af plads til udendørs aktivitet og hvor der endda også er både gyngestativ og sandkasse tilhørende,.
Vi skal flytte ind til Marts dvs lidt over halvvejs inde i ''vores'' graviditet. så både vi og børnene kan nå at falde på plads i de nye omgivelser enden der kommer endnu en stor forandring,. Det bedste er at det er i samme by som hvor vi bor nu ''i lejlighed på 1'' og at børnene derfor kan beholde deres dagpleje og blive ved med at være tilmældt den dagpleje vi har ønsket

Im So Happy <3
^ Tak fordi i læste med i skønne mennesker

Fedt fedt
Ih helt misundelig jeg vil også have hus

Anmeld

12. januar 2013

Jibbe

Skønt med hus! Og tillykke med nr 3 du venter! Du er dælme sej bliver det så endnu et juli barn? Eller august må det næsten blive ikke? Held og lykke med det!

Anmeld

12. januar 2013

Janni.

Åh hvor lækkert for jer.

Anmeld

12. januar 2013

Nessie

Hvor skønt

Sikke et år I får, nyt hus, og ny baby, det er da helt fantastisk

Spændende at se hvad det ender med at du har i maven nu

Anmeld

12. januar 2013

onlyme

Jibbe skriver:

Skønt med hus! Og tillykke med nr 3 du venter! Du er dælme sej bliver det så endnu et juli barn? Eller august må det næsten blive ikke? Held og lykke med det!

Tusind Tak
Eh det ved jeg ikke helt der er stor mulighed for det bliver Juli barn da jeg har termin 29 Juni :-) Men ellers bliver det Juni barn
Men er dælme sjovt, for børnenes far er fra 11 juni og jeg selv fra 2 juli og alle vores børn er fra juli ind til vider

Anmeld

12. januar 2013

onlyme

Nessie skriver:

Hvor skønt

Sikke et år I får, nyt hus, og ny baby, det er da helt fantastisk

Spændende at se hvad det ender med at du har i maven nu

Ja det er simpelthen så skønt når alt ser ud til at flache sig,.
Så mange vidunderlige ting på 1 år,. Jeg fristes til at sige 2013 er mit År

Anmeld

12. januar 2013

Nessie

onlyme skriver:

Ja det er simpelthen så skønt når alt ser ud til at flache sig,.
Så mange vidunderlige ting på 1 år,. Jeg fristes til at sige 2013 er mit År

Det lyder det også til at være

Håber også det bliver mit. 2012 var ikke meget værd

Anmeld

12. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Ihhhh!!! Er MEGA misundelig  Du går totalt med min drøm, at få børnene så tæt på hinanden og hus! EJ altså

Stort tillykke med huset. Dejligt at I kan nå at komme på plads inden den lille ny kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.