orh jeg ville bare dele min glæde,.
Min kæreste og jeg har siden vi fik vores første barn (1½
år siden snakket om at vi måtte se os efter et hus enten at købe eller leje,. Så vores skønne søn kunne få en have at fræse rundt i.
Da vi fik vores nummer 2 for (½
år siden. blev vi enige om nu måtte det til at være, så vores 2 skønne børn rigtig kunne fræse rundt ude når det lystede dem.
Nu hvor jeg er 16 uger henne i ''vores'' 3ede graviditet har vi endelig fundet os et hus der har alt det vi har ledt efter og hvor der er masser af plads til udendørs aktivitet og hvor der endda også er både gyngestativ og sandkasse tilhørende, nyt badeværelse og nyt køkken HELT NYT.
Vi skal flytte ind til Marts dvs lidt over halvvejs inde i ''vores'' graviditet.
Så både vi og børnene har tid til at falde på plads i de nye omgivelser enden der kommer endnu en stor forandring (bebs),. Det bedste er at det er i samme by som hvor vi bor nu ''i lejlighed på 1'' og at børnene derfor kan beholde deres dagpleje og blive ved med at være tilmeldt den dagpleje vi har ønsket 

Så til min deling om vores 2 scanninger vi har været til ind til vider, ved nf fik vi afvide at vi ventede os en dreng mere-!
Men da jeg så dagen enden nytår kommer ind til xtra scanning, da jeg bløder store ''klatter'' ud siger de at jeg bestemt ikke må ligge for meget i det bliver en dreng, for de mente bestemt det var en lille prinsesse der svømmede rundt i mors mavse 
Så det er spændende, ikke at vi ikke er ligeglade men mest det spændende og sjove i det
Til jer der tænker over hvad jeg ''fejlede'' havde jeg sprunget et stort blodkar i livmoderen men da min livmoder sad så højt havde det intet at sige og jeg bløder ikke mere,. Og både bebs og jeg spraller stadig der-ud-af 
Im So Happy <3
^ Tak fordi i læste med i skønne mennesker 
Anmeld