Taksterne for børnepengene 0-18 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har et lille spørgsmål, vdr børnepengene. Hvornår er det nu lige at taksten på børnepengene går lidt ned i taksten? Altså bare ganralt i det hele taget fra barnet er mellem 0-18 år!• nogen der kan sige mig det. er taksten på børnepengene til et 3 årig barn stadig. Det samme beløb omkring 4200-4300.- eller hvor meget det nu lige præcis er. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

Anonym trådstarter

hovsa! det var ikke mening at jeg Turcykler på anonym D

Anmeld

11. januar 2013

K&S

Anonym skriver:

Jeg har et lille spørgsmål, vdr børnepengene. Hvornår er det nu lige at taksten på børnepengene går lidt ned i taksten? Altså bare ganralt i det hele taget fra barnet er mellem 0-18 år!• nogen der kan sige mig det. er taksten på børnepengene til et 3 årig barn stadig. Det samme beløb omkring 4200-4300.- eller hvor meget det nu lige præcis er. 

Nu er Anton kun 2½, men taksten på de 42xx kroner er indtil barnet fylder 3 år

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Okay tak for svar....! ved du om hvad taksten for børnepengene er ! har en 3 årig datter. Og hvor meget mindre det der... ? Eller er der andre der ved det?! Vil endelig være rart at vide. 

Anmeld

12. januar 2013

K&S

Anonym skriver:

Okay tak for svar....! ved du om hvad taksten for børnepengene er ! har en 3 årig datter. Og hvor meget mindre det der... ? Eller er der andre der ved det?! Vil endelig være rart at vide. 

Hvis du googler "børne unge ydelsen takster" - så kommer det helt sikkert frem 

Anmeld

12. januar 2013

K&S

Anonym skriver:

Værsgo 

Satserne for 2013 er:

• 0-2-årige: 4.299 kr. per kvartal

• 3-6-årige: 3.402 kr. per kvartal

• 7-14-årige: 2.679 kr. per kvartal

• 15-17-årige: 893 kr. per måned.

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Ihha tusind tak for svar:9) ja keg kunne jo havde googlede det men tænkte ikke lige over det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.