Mærkelig dag idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Karo

I morges (ved en 9 tiden) mens Marcus tog sin morgenlur logede jeg på min profil på ns for at se hvad der var sket af nye ting derinde. Kunne straks se at der var lavet et indlæg derinde hvor et af medlemmerne prøvede at få redaktionen til at tage sig sammen. Ved egentligt ikke hvordan det skete, men pludselig foreslog bondepigen at vi skulle skifte til en anden side og foreslog denne. For at se hvordan denne side var lavede jeg en profil og kiggede mig lidt omkring. Nu vågnede Marcus så og jeg loggede af.

Da han senere faldt i søvn igen til sin eftermiddagslur loggede jeg på ns og kunne se at der var masse flugt, og dernæst loggede jeg så på her og kunne se en masse venneanmodninger. Siden der har computern stået tændt hele dagen for man bliver fuldstændig grebet af denne store ændring.

Jeg vil gerne sige tak til jer tøser herinde for at tage rigtig godt imod os alle herinde og til jer gamle ns tøser fordi vi tog springet sammen. Nu håber jeg bare at vi har fået alle dem med der gerne vil med.

Katja - Mor til Marcus på 10 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Mum33

Ellers er der masser herinde  Velkommen

Anmeld

15. juni 2009

Tina2

God beslutning at komme herind:-) Vi var også en hel gruppe fra NB som skiftede hertil:-)
Elsker den her side!!!

Anmeld

15. juni 2009

Pia.

Ja en rigtig god beslutning - denne her side bliver man bidt af og pigerne (og de få mænd) her inde er så søde....

Så bliv endelig og slå jer ned

Knus og velkommen til alle nye....

Anmeld

16. juni 2009

Miamaja

nogle er sode og nogle er .... heldigvis for begge dele

Anmeld

16. juni 2009

Bondepigen

Ja, man bliver helt grebet af siden, men jeg skal nok lige vænne mig til hvordan den fungerer. Gider ikke det navlestrengshalløj, når de ikke kan finde ud af at pleje siden. Er virkelig positivt overrasket over at så mange er fulgt med. Vi må håbe der kommer mange flere

Desuden virker denne side meget mere spændende med barnets bog og alting.... Der er sikkert en hel masse mere som jeg bare ikke har opdaget endnu , men det skal nok komme med tiden ;o)

Anmeld

16. juni 2009

Betina88

Jeg ka' virkelig også godt li' denne her side .. Den bedste modtagelse man ka' få .. Respekt for det ..

Anmeld

16. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Det her er en dejlig side. Der er en masse dejlige mennersker - og en masse meninger Jeg synes i har lavet det rette valg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.