I morges (ved en 9 tiden) mens Marcus tog sin morgenlur logede jeg på min profil på ns for at se hvad der var sket af nye ting derinde. Kunne straks se at der var lavet et indlæg derinde hvor et af medlemmerne prøvede at få redaktionen til at tage sig sammen. Ved egentligt ikke hvordan det skete, men pludselig foreslog bondepigen at vi skulle skifte til en anden side og foreslog denne. For at se hvordan denne side var lavede jeg en profil og kiggede mig lidt omkring. Nu vågnede Marcus så og jeg loggede af.
Da han senere faldt i søvn igen til sin eftermiddagslur loggede jeg på ns og kunne se at der var masse flugt, og dernæst loggede jeg så på her og kunne se en masse venneanmodninger. Siden der har computern stået tændt hele dagen for man bliver fuldstændig grebet af denne store ændring.
Jeg vil gerne sige tak til jer tøser herinde for at tage rigtig godt imod os alle herinde og til jer gamle ns tøser fordi vi tog springet sammen. Nu håber jeg bare at vi har fået alle dem med der gerne vil med.
Katja - Mor til Marcus på 10 måneder
Anmeld