hvordan får i tiden til at gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

BigHope13

Åh de kære damer
er så lykkelig og heldig at vi fik gennemført vores første iui i går. Og det gik så godt, bedre end ventet.
For da det var overstået blev jeg scannet for at om væsken lagde korekt og det gjorde den og mit æg var oppe på24mm og til stor overraskelse så gemte der sig endnu 1 æg på23 lige bagved.
Så nu havde jeg to æg i venstre æggestok istedet for jubii

kæresten leverede en prøve med 20millioner soldater pr renset ml. er det ok?? Efter hvad jeg kunne forstå var det omkring middel.
Så der var ca 50millioner som skulle på æggejagt

Idag har jeg haft mange smerter i venstre side. kan mærke det når jeg sætter mig eller skal bøje forover. når jeg sidder skal jeg gerne have venstre ben strakt ud ellers river og spænder det helt sindsyg. men har læst mig frem til at det er ok og det fortager sig.

Jeg skal hjemmeteste om to uger.
Men hvordan får jeg tiden til at gå, jeg prøver ikke at tænke for meget på det men hold nu op det er svært. jeg tænker på at gå nogle lange ture når tiden er til det for at få renset hovedet, og så fortsætte med at motionere i fitness måske bare ikke på maks puls og ja så har jeg arbejdet, men tænker bare om i har nogle gode fif til at få tankerne lidt væk fra alt det som forhåbentlig kommer til at ske inde i min krop i løbet af de næste to uger.

rigtig god weekend til jer alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

Åh de kære damer
er så lykkelig og heldig at vi fik gennemført vores første iui i går. Og det gik så godt, bedre end ventet.
For da det var overstået blev jeg scannet for at om væsken lagde korekt og det gjorde den og mit æg var oppe på24mm og til stor overraskelse så gemte der sig endnu 1 æg på23 lige bagved.

kæresten leverede en prøve med 20millioner soldater pr renset ml. er det ok?? Efter hvad jeg kunne forstå var det omkring middel.

Idag har jeg haft mange smerter i venstre side. kan mærke det når jeg sætter mig eller skal bøje forover. når jeg sidder skal jeg gerne have venstre ben strakt ud ellers river og spænder det helt sindsyg. men har læst mig frem til at det er ok og det fortager sig.

Men hvordan får jeg tiden til at gå, jeg prøver ikke at tænke for meget på det men hold nu op det er svært. jeg tænker på at gå nogle lange ture når tiden er til det for at få renset hovedet, og så fortsætte med at motionere i fitness måske bare ikke på maks puls og ja så har jeg arbejdet, men tænker bare om i har nogle gode fif til at få tankerne lidt væk fra alt det som forhåbentlig kommer til at ske inde i min krop i løbet af de næste to uger.

Har ingen gode råd, da jeg ik har prøvet det, men ville lige sende en  Og  Hvad jeg kan for at det lykkes og dejligt det gik så godt

Anmeld

11. januar 2013

et-ønske

BigHope13 skriver:

Åh de kære damer

Dejligt at det gik så godt

Jeg krydser alt for at der er bingo denne gang!

Anmeld

11. januar 2013

BigHope13

AnnL skriver:

Har ingen gode råd, da jeg ik har prøvet det, men ville lige sende en  Og  Hvad jeg kan for at det lykkes og dejligt det gik så godt

Tusind tak pyha jeg er så glad for at det er overstået, men er sikker på de næste to uger bliver lige så hårde som dem med hormoner og slidt og skrammel. men det er det hele værd hvis det skulle lykkedes

Anmeld

11. januar 2013

BigHope13

babywish13 skriver:

Dejligt at det gik så godt

Jeg krydser alt for at der er bingo denne gang!

Tusind tak søde du ja jeg håber og inderligt at vi kan nøjes med denne ene gang iui

Anmeld

12. januar 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

Tusind tak pyha jeg er så glad for at det er overstået, men er sikker på de næste to uger bliver lige så hårde som dem med hormoner og slidt og skrammel. men det er det hele værd hvis det skulle lykkedes

Ja det er jo det, det hele værd 

Anmeld

12. januar 2013

Nessie

Der er ikke så frygtelig meget at gøre.
Bare leve så normalt som mulugt, prøv at lade være med at fortolke de signaler du synes du får fra din krop, du kan alligevel ikke stole på dem

Gør som du plejer, men selvfølgelig ikke for hård motion.

Tiden går langsomt, men lige pludselig er det testdag, og så tør du næsten ikke tage testen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.