Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Jeg leder efter en fleecedragt til Lærke på 3 år. Hun bliver str. 98 og den skal være uden fødder. Hvilket mærke har sådan en?
Jeg leder efter en fleecedragt til Lærke på 3 år. Hun bliver str. 98 og den skal være uden fødder. Hvilket mærke har sådan en?
Reima :-) Og de er store i størrelserne, så 92 kunne måske også være stor nok !
//Mette
MKBP skriver: Reima :-) Og de er store i størrelserne, så 92 kunne måske også være stor nok ! //Mette
Molo har en i str 98 til min datter og den er fantastisk
blomst84 skriver: Molo har en i str 98 til min datter og den er fantastisk
AnnaKJ skriver: Har virkelig også tænkt meget på molos - men synes ikke lige jeg har kunne finde en i str. 98 på de sider jeg har kigget på
Har virkelig også tænkt meget på molos - men synes ikke lige jeg har kunne finde en i str. 98 på de sider jeg har kigget på
Har købt vores på lagersalg... Hvis du bor tæt på en magasin har de 40 % på alt deres molo også fleecedragterne
blomst84 skriver: Har købt vores på lagersalg... Hvis du bor tæt på en magasin har de 40 % på alt deres molo også fleecedragterne
AnnaKJ skriver: Det gør jeg desværre ikke Men har de ikke det online også, måske? Det må jeg lige kigge efter
Det gør jeg desværre ikke Men har de ikke det online også, måske? Det må jeg lige kigge efter
Jo det kan være
blomst84 skriver: Jo det kan være
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128