Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger. Jeg er i tvivl om hvornår jeg skal teste hvis mens ikke kommer.
Jeg er idag på cd 28 og mine cyklusser er foreløbig 29-28-26-33.
Hvornår ville i teste?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babydream<3 skriver: Hej piger. Jeg er i tvivl om hvornår jeg skal teste hvis mens ikke kommer. Jeg er idag på cd 28 og mine cyklusser er foreløbig 29-28-26-33. Hvornår ville i teste?
Ved du hvornår du havde ægløsning?
Ellers ville jeg nok selv teste omkring dag 29-30
Miss Church skriver: Ved du hvornår du havde ægløsning? Ellers ville jeg nok selv teste omkring dag 29-30
Nej ved intet om hvornår jeg havde æl. Er så nervøs for at mens kommer
Babydream<3 skriver: Nej ved intet om hvornår jeg havde æl. Er så nervøs for at mens kommer
Okay. Så kan vi ikke regne det ud på den måde
Jeg ville selv teste i løbet af weekenden, hvis mens ikke kommer
Miss Church skriver: Okay. Så kan vi ikke regne det ud på den måde Jeg ville selv teste i løbet af weekenden, hvis mens ikke kommer
Tak. Prøver virkelig at holde mig i skindet og trække den, ved jeg bliver så skuffet.
Babydream<3 skriver: Tak. Prøver virkelig at holde mig i skindet og trække den, ved jeg bliver så skuffet.
Åhh det er også så svært og nervepirrende! Husker det alt for godt. Men ja man kan nemt blive skuffet.
for at den er der
Miss Church skriver: Åhh det er også så svært og nervepirrende! Husker det alt for godt. Men ja man kan nemt blive skuffet. for at den er der
Tak.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128