Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Testede positiv for æl i tirsdags og onsdags. Er virkelig spændt på om der er gevinst denne gang. Men hvornår burde jeg kunne teste, hvis det er?? Og hvornår fik i syptomer på jeres graviditet??
Håber mens bliver væk her om 10 dage.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Testede positiv for æl i tirsdags og onsdags. Er virkelig spændt på om der er gevinst denne gang. Men hvornår burde jeg kunne teste, hvis det er?? Og hvornår fik i syptomer på jeres graviditet?? Håber mens bliver væk her om 10 dage.
minskat skriver: Jeg kunne teste postiv ca 4 uger efter første mens dag .. Jeg troede egentlig ikke jeg var gravid fordi jeg troede det var mens symptomer , såsom ømme bryster , oppustethed .. Men den var god nok Hvornår har du forventet mens ??
Jeg kunne teste postiv ca 4 uger efter første mens dag .. Jeg troede egentlig ikke jeg var gravid fordi jeg troede det var mens symptomer , såsom ømme bryster , oppustethed .. Men den var god nok Hvornår har du forventet mens ??
Min mens har været lidt uregelmæssig, men havde positiv æl test i tirsdags, så gætter på mens skal komme d. 22. Altså 14 dage efter den positive æl test, kan det ikke passe?
Anonym skriver: Min mens har været lidt uregelmæssig, men havde positiv æl test i tirsdags, så gætter på mens skal komme d. 22. Altså 14 dage efter den positive æl test, kan det ikke passe?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128