Mødre i Herning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

gunibird

Kære mødreb

jegskal flytte til Herning i april med min lille dreng (født 9/9 12)  da mind mand skal i turnus som læge på hospitalet. 

Jeg har barsel når vi flytter, og da jeg ikke kender nogen i Herning vil jeg høre om der er nogen mødre derude fra Herning og omegn i slutningen af 20'erne/ starten  af 30'erne som har lyst til at mødes,  eller har gode råd til aktiviteter i Herning? 

mvh Gunilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg bor lige 5 min fra Herning, er 33 år, har thea på 4 år og alberte på 6 mdr. Ville da være hyggeligt at ku mødes. Vh stine

Anmeld

11. januar 2013

minskat

HVor hyggeligt.
jeg er godt nok kun 22, men venter vores første barn til august, og jeg går på barsel til maj, så det bliver da også lidt ensomt her
Hvis du er interesseret..

Anmeld

11. januar 2013

gunibird

hvor dejligt at få svar så hurtigt

jeg vil meget gerne møde jer, jeg henvender mig igen når vi når tættere på. Jeg er meget frisk på babybio, babysvømning mm., kom gerne med forslag Hvidt I ved hvad der rører sig i Herning kulturelt.

Anmeld

11. januar 2013

Miss Church

gunibird skriver:

Kære mødreb

jegskal flytte til Herning i april med min lille dreng (født 9/9 12)  da mind mand skal i turnus som læge på hospitalet. 

Jeg har barsel når vi flytter, og da jeg ikke kender nogen i Herning vil jeg høre om der er nogen mødre derude fra Herning og omegn i slutningen af 20'erne/ starten  af 30'erne som har lyst til at mødes,  eller har gode råd til aktiviteter i Herning? 

mvh Gunilla

Jeg er (kun) 23  

Men venter tvillinger til marts og bor i Herning. Jeg kunne evt. godt være interesseret i en "hjemmelavet" mødregruppe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.