Er et hus lavet af gasbeton/leca blokke noget møg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.586 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

Anonym trådstarter

Ja overskriften siger det hele.. vi er ved at kigge på hus og det har ALT.. men læser så lige det er lavet i leca/gasbeton.. er det ikke noget værre møg eller bare mig?
Nogle der ved noget eller kan spørge deres mænd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

Mussen2

Dt er indervæggene ofte og det helt normalt, men hvis det også er udendørs, altså ikke i mursten, så er slagbarheden ikke helt så god. Er det inde eller/og ude?

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Det ved jeg ikke.. der står bare "Ydermur: gasbeton/leca".. men hvad indvendig er ved jeg ikke... 

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Dt er indervæggene ofte og det helt normalt, men hvis det også er udendørs, altså ikke i mursten, så er slagbarheden ikke helt så god. Er det inde eller/og ude?

Hov glemte citere

Det ved jeg ikke.. der står bare "Ydermur: gasbeton/leca".. men hvad indvendig er ved jeg ikke... 

Anmeld

11. januar 2013

Mussen2

Anonym skriver:

Hov glemte citere

Har du set huset?hvis det er udvendig kan du se det.....

Anmeld

11. januar 2013

Lise

Vi bor i et hus lavet af gasbeton.

Da vi flyttede ind var det utæt, fugtigt og koldt. Men nu har vi boet der snart seks år, og har isoleret udenpå og beklædt med lærkeklink, vi har isoleret loftet, vi har lavet gulvvarme i næsten hele huset og så har vi installeret genvex. Og mange tusinde kroner og arbejdstimer senere bor vi nu i et dejligt varmt hus med et godt indeklima 

Jeg har ingen ide om det er typisk for gasbetonhuse, men jeg kan se at de som køber huse der ligner vores i vores område, de gør nogle af de samme tiltag som vi har gjort.

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Vi bor i et hus lavet af gasbeton.

Da vi flyttede ind var det utæt, fugtigt og koldt. Men nu har vi boet der snart seks år, og har isoleret udenpå og beklædt med lærkeklink, vi har isoleret loftet, vi har lavet gulvvarme i næsten hele huset og så har vi installeret genvex. Og mange tusinde kroner og arbejdstimer senere bor vi nu i et dejligt varmt hus med et godt indeklima 

Jeg har ingen ide om det er typisk for gasbetonhuse, men jeg kan se at de som køber huse der ligner vores i vores område, de gør nogle af de samme tiltag som vi har gjort.

Ja ok men huset har energimærke c, så kan ikke være fordi det er mega dyrt at varme op og er 180 kvm.. 

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Har du set huset?hvis det er udvendig kan du se det.....

Nej for det er pudset op.. 

Anmeld

11. januar 2013

Mussen2

Nej for det er pudset op.. 

Så kan det godt tyde på detr gasbeton udvendigt. Det r ikke nær så godt som et muret hus, men som du kan se en anden skriver, så gøres der ofte noget ved det.

du er velkommen til at skrive privat hvis du har bevhov for vejledning

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Så kan det godt tyde på detr gasbeton udvendigt. Det r ikke nær så godt som et muret hus, men som du kan se en anden skriver, så gøres der ofte noget ved det.

du er velkommen til at skrive privat hvis du har bevhov for vejledning

Ok tusind tak! Så det nok derfor det er så billig..  Tusind tak for svar.. undre mig overoffentlig ejendomsværdi er sat til 1600.000 men huset koster kun 1.100.000 kr.. ved du hvorfor det kan være?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.