burde jeg gå på kommunen på mandag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

Anonym trådstarter

ja min eks er fra flyttet min adresse den 4 januar. og har jo derefter søgt om bolig støtte. I går blev jeg ringet op af en dame der var i gang med min ansøgning og hun sagde min eks stadig står registreret på min adresse det går jo ud over min bolig støtte fri plads mm. og har været inde på borger.DK sammen med ham der står han stadig på min adresse men der står flytning i gang men endnu ikke behandlet. burde man gå ned og rykke kommunen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

Anonym trådstarter

11. januar 2013

Frk. Himmelblå

Jeg gætter på, at når flytningen er behandlet, så vil den gå igennem med tilbagevirkende kraft - altså fra den dag, I har angivet, at din eks er flyttet. Og så vil du vel være berettiget til diverse fra den dag også

Prøv at ringe kommunen op og hør dem ad. Jeg mener, at når blot flytninger ER meldt, så er alt vel. 

:-)

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg gætter på, at når flytningen er behandlet, så vil den gå igennem med tilbagevirkende kraft - altså fra den dag, I har angivet, at din eks er flyttet. Og så vil du vel være berettiget til diverse fra den dag også

Prøv at ringe kommunen op og hør dem ad. Jeg mener, at når blot flytninger ER meldt, så er alt vel. 

:-)

okay tak fik dog brev på i går at det med fri pladsen er gået igennem. og hende med bolig støtten ville gå i gang med min ansøgning til fri plads selvom de ikke måtte før de kunne se han var fra flyttet adressen så håber på at det hele når at gå igennem :-)

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

okay tak fik dog brev på i går at det med fri pladsen er gået igennem. og hende med bolig støtten ville gå i gang med min ansøgning til fri plads selvom de ikke måtte før de kunne se han var fra flyttet adressen så håber på at det hele når at gå igennem :-)

mente hun ville gå i gang med ansøgning til bolig støtte ikke fri plads den er gået igennem :-)

Anmeld

11. januar 2013

baby012

Der er desværre ikke så meget amdet at gøre end at vente  

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Der er desværre ikke så meget amdet at gøre end at vente  

nej men som jeg skrev lidt længere oppe så er min fri plads gået i orden og min bolig støtte ville hun gå i gang med nu her da jeg havde fortalt at han var flyttet. så håber på at det hele når at gå igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.