Vores datter Freya (Update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

MorDk

Det er nu lidt over 3 mdr. siden Freya kom til verden ♥ Tiden er bare fløjet afsted! Jeg nyder hvert sekund med hende! Hun er helt igennem fantastisk dejlig og hun er bare SÅ glad hele tiden. Græder næsten aldrig og det virker bare til at hun stortrives. Hun er en rigtig "nem" lille prinsesse *S* Hun spiser godt (ammer hende) og hun tager på. Hun sover godt i løbet af dagen (er meget nem at ligge) og hun bliver lagt til natten mellem kl.18-19. Det plejer at gå nogenlunde smertefrit. Hvis hun er lidt for træt så skriger hun. Men det tager MAX 20-30 minutter så sover hun! Hun vågner gerne 1 gang inden midnat og skal ammes. Og så ammer jeg hende 2 gange i løbet af natten. Nogle nætter oftere. Men hun er heldigvis nem at få til ro efterfølgende

Storebror har vænnet sig til rollen og han ELSKER hende!! Jeg elsker bare at se de to unger sammen. Hun følger ham nysgerrigt med øjnene og hvis hun hører hans stemme så lyser hendes ansigt helt op ♥ Mors hjerte smelter!! Storebror giver hende også nogle "tæsk" i ny og næ. Men sådan er det. Kan godt forstå ham nogle gange... (det er ikke altid nemt at være storebror)

Det var lidt herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

tarkoflen

Dejligt det går godt, og lækre unger

Anmeld

11. januar 2013

MorDk

tarkoflen skriver:

Dejligt det går godt, og lækre unger

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.