er meget urolig om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

Babydreams

Min søn på snart 11 mdr, ligger så uroligt om natten, vågner og græder mange gange, men ikke en voldsom gråd, han sparker derud af, så skal han bare lige mærke min hånd, også vendes lidt, så finder han ro i et kvarter, men så er det forfra, så det er jo minus søn til både far og jeg

Han er lige startet i dagpleje, og er beyndt at gå så småt uden støtte, har det en sammenhæng? Nogen der kan fortælle om de har oplevet det samme, og kan fortælle mig at det muligvis snart går over? Er godt udmattet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

MorDk

Jeg er næsten sikker på det er fordi han bearbejder dagens oplevelser. Uro om natten kan komme lidt i perioder. Jeg har en søn på 2 år. Han sover igennem og har gjort det længe, men til tider kan han godt vågne og være urolig eller ked af det.

Anmeld

11. januar 2013

Babydreams

MorDk skriver:

Jeg er næsten sikker på det er fordi han bearbejder dagens oplevelser. Uro om natten kan komme lidt i perioder. Jeg har en søn på 2 år. Han sover igennem og har gjort det længe, men til tider kan han godt vågne og være urolig eller ked af det.

Tak for svar

Så man kan ikke helt sige, hvornår det egentlig hører op?

Anmeld

11. januar 2013

HeidiØ

RikkeRasmussen skriver:

Min søn på snart 11 mdr, ligger så uroligt om natten, vågner og græder mange gange, men ikke en voldsom gråd, han sparker derud af, så skal han bare lige mærke min hånd, også vendes lidt, så finder han ro i et kvarter, men så er det forfra, så det er jo minus søn til både far og jeg

Han er lige startet i dagpleje, og er beyndt at gå så småt uden støtte, har det en sammenhæng? Nogen der kan fortælle om de har oplevet det samme, og kan fortælle mig at det muligvis snart går over? Er godt udmattet

Min søn har sovet uroligt og med mlm 1 og 3 opvågninger hver nat, siden han blev født. Tror jeg kan tælle på en hånd de nætter han har sovet uden at vågne.. han er 16 mdr nu! Ofte kan han slet ik sove videre selv - virker lidt som om han har mareridt.

Troede nemlig også det kun var i den periode hvor de lærte at gå + startede i dp osv. Men næh nej!

Tror MorDk har ret i det med dagens bearbejdelser!

Anmeld

11. januar 2013

MorDk

RikkeRasmussen skriver:

Tak for svar

Så man kan ikke helt sige, hvornår det egentlig hører op?

Nej for det kan komme i perioder og der kan være forskellige grunde til ungerne er urolige om natten. Så det er svært at sige...

Anmeld

11. januar 2013

Babydreams

HeidiØ skriver:

Min søn har sovet uroligt og med mlm 1 og 3 opvågninger hver nat, siden han blev født. Tror jeg kan tælle på en hånd de nætter han har sovet uden at vågne.. han er 16 mdr nu! Ofte kan han slet ik sove videre selv - virker lidt som om han har mareridt.

Troede nemlig også det kun var i den periode hvor de lærte at gå + startede i dp osv. Men næh nej!

Tror MorDk har ret i det med dagens bearbejdelser!

16 mdr?
Puha, godt han er glad og frisk om dagen, så vi kan få lidt overskud, men håber da ikke at det fortsætter som din søn

Og tak for svar

Anmeld

11. januar 2013

Babydreams

MorDk skriver:

Nej for det kan komme i perioder og der kan være forskellige grunde til ungerne er urolige om natten. Så det er svært at sige...

Ja okay

Men er bare glad for han er godt tilfreds om dagen, så får man da noget energi, når man får det største smil fra ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.