Jeg skrev den anden dag denne debat
https://www.baby.dk/debat/205132pi1/proever-at-blive-gravid/traet-omkring-ael.aspx
Det er ikke blevet bedre, sover stadig hele aftenen + natten med. Vågner mellem 4-5 for at tisse og sover så videre 
I morges vågnede jeg omkring kl. 5 og det første jeg sagde da jeg vågnede var "nu er den der". Jeg mærkede ikke noget - andet det niv og jag jeg altid har mellem ÆL og mens (dog synes jeg det er værre denne gang), men jeg havde en følelse af at den var der, en fornemmelse. Kan ikke rigtig beskrive hvordan det var. Det er idag 5 dag siden min ÆL, så ægget kan jeg egentlig godt have sat sig fast nu.
Nå, men jeg står op da jeg skal tisse, men kan ikke falde i søvn igen da jeg er ved at dø af sult, så jeg står op og spiser. Sidder så foran computeren da jeg lige pludselig får blodnæse, og jeg har altså kun haft blodnæse dad jeg var barn. Det stopper dog hurtigt igen.
Jeg ved at det er megte tidligt med symptomerne, men da jeg aldrig har haft denne følelse/fornemmelse før kan man ikke lade være med at tænke 
Nå ja, så har jeg også ømme dutter og kvalme!
Det blev lidt langt, er bare lidt overrasket over den "oplevelse"
Anmeld