Tauf skriver:
God aften..
Jeg bliver 30 til maj. Jeg ved ikke rigtig om jeg skal holde noget og hvis jeg skal hvad skal jeg så holde..
Jeg er typen som ELSKER fødselsdage, og er bestemt ikke flov over at blive 30:-) Syntes bare det er skønt man kan blive et år ældre.
Men i dag har jeg nogle små stik om min fødselsdag, vi er ved at snakke fælles sommerhus tur med min familie. Hvor min moster så skriver at en masse uge på og da vi kommer til den weekend hvor jeg har fødselsdag skriver hun at der kan vi jo heller ikke for der har jeg jo.fødselsdag. Min min kommentere et billede hvor min fødselsdag også bliver nævnt. Der er ingen der nævner at der bliver holdt noget. Men det lyder lidt som om de forventer det.
P.t har jeg det ret skidt og er indlagt på psykiske daghospital.. Så jeg har det iikke så godt for tiden.. Og har ingen overskud. Hvis vi skal holde noget skal vi nok snart i gang..
Hjælp hvad syntes i jeg skal gøre ????
først og fremmest, god bedring, håber du kommer ovenpå! 
men jeg synes ikke, du skal holde noget, bare fordi andre forventer det. du skal kun holde noget, hvis du selv synes, og du har overskud til det!
hvis du gerne vil i sommerhus med din familie, så synes jeg bestemt, du kan gøre det der. og hvis i er i sommerhus på din fødselsdag, kan i jo evt fejre den på den måde, at i får rundstykker om morgenen og sidder og hygger på den måde, og så måske lidt ekstra lækkert til aften 
Anmeld