Citroën c3 hdi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

A&F

Godaften                                                                                     Jeg er lun på en Citroën c3 HDI i sølv. Kender I til bilen og hvad er jeres erfaring?. På forhånd tak.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Bom

Hej..

Min kæreste er citroen mekaniker, så hvad vil du gerne vide??

Han siger det er en fin lille bil, uden kendte fejl og så kører den okay langt på literen.

Anmeld

10. januar 2013

A&F

Bom skriver:

Hej..

Min kæreste er citroen mekaniker, så hvad vil du gerne vide??

Han siger det er en fin lille bil, uden kendte fejl og så kører den okay langt på literen.

Nåh , super . Ikke noget decideret, bare som sådan om der er noget jeg skal tage højde for mht sikkerhed, autostole mm. Og mht reservedele, hvad er de kendte for? Dyre , midtimellem billige ?

Anmeld

10. januar 2013

Bom

A&F skriver:

Nåh , super . Ikke noget decideret, bare som sådan om der er noget jeg skal tage højde for mht sikkerhed, autostole mm. Og mht reservedele, hvad er de kendte for? Dyre , midtimellem billige ?

Stumperne ligger i den nogenlunde billige ende. Den har ikke nogle kendte fejl, andet end alm slid, dog springer forlys pærerne på nyere biler oftere end på gamle biler.. Ellers kan han ikke rigtig sætte en finger på noget..
Sikkerheden er lige som i alle andre nyere biler, dog er han ikke sikker på at den har isofix beslag i..

Hvor gammel er den du har kigget på?? Og hvor langt har den kørt??

Anmeld

10. januar 2013

A&F

Bom skriver:

Stumperne ligger i den nogenlunde billige ende. Den har ikke nogle kendte fejl, andet end alm slid, dog springer forlys pærerne på nyere biler oftere end på gamle biler.. Ellers kan han ikke rigtig sætte en finger på noget..
Sikkerheden er lige som i alle andre nyere biler, dog er han ikke sikker på at den har isofix beslag i..

Hvor gammel er den du har kigget på?? Og hvor langt har den kørt??

Tak for info. Den er fra 2002 og har kørt ca. 130

Anmeld

10. januar 2013

Lulle25

Min kæreste er citroenforhandler. Er det en bestemt du har kig på?

Anmeld

11. januar 2013

A&F

Lulle25 skriver:

Min kæreste er citroenforhandler. Er det en bestemt du har kig på?

Jeg har kigget på Citroën c3 HDI og Prestige . Hvad er forskellen på de to?

Anmeld

12. januar 2013

Lulle25

A&F skriver:

Jeg har kigget på Citroën c3 HDI og Prestige . Hvad er forskellen på de to?

En HDI er en dielselbil. En prestige fortæller noget om udstyrsniveauet . En Prestige kan også være en HDI og omvendt. Det afhænger også hvor gammel bilen er?

Anmeld

12. januar 2013

kirsti

A&F skriver:

Godaften                                                                                     Jeg er lun på en Citroën c3 HDI i sølv. Kender I til bilen og hvad er jeres erfaring?. På forhånd tak.  

Vi har haft den og den er super lækker! Kører langt på literen, man sidder højt, det er en lille bil men alligevel er der god plads til benene og i bagagerummet.

vi havde den i 1.5år og havde ingen rep på den trods vi kørte ca 50.000km på den tid

Anmeld

13. januar 2013

A&F

Lulle25 skriver:

En HDI er en dielselbil. En prestige fortæller noget om udstyrsniveauet . En Prestige kan også være en HDI og omvendt. Det afhænger også hvor gammel bilen er?

Tak for info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.