Hjælp - varmning af modermælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej Piger..

Jeg har brug for lidt hjælp, og er egentlig lidt flov over det..

Jeg har en datter på næsten 3 og venter mit andet barn, så burde jo vide lidt om børn, men lige på det her punkt er jeg helt blank..

Sagen er den at jeg skal passe min niece imorgen på 1½ mdr, og min søster ammer hende, så derfor har hun malket ud, så vi kan give hende det, MEN hvordan pokker varmer jeg det?? Og hvor meget tror i hun drikker??
Jeg har ammet min datter i et år, og hun fik aldrig flaske så ved virkelig ikke hvordan man gør, det er lidt flovt..

Håber i vil hjælpe mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej Piger..

Jeg har en datter på næsten 3 og venter mit andet barn, så burde jo vide lidt om børn, men lige på det her punkt er jeg helt blank..

Sagen er den at jeg skal passe min niece imorgen på 1½ mdr, og min søster ammer hende, så derfor har hun malket ud, så vi kan give hende det, MEN hvordan pokker varmer jeg det?? Og hvor meget tror i hun drikker??
Jeg har ammet min datter i et år, og hun fik aldrig flaske så ved virkelig ikke hvordan man gør, det er lidt flovt..

Håber i vil hjælpe mig..

Endten i et vandbad eller også i microovnen

Anmeld

10. januar 2013

Eliza

ej jeg ville altså være lige så blank 

havde nok endt med at gi det en tur i microen, men hvor meget og hvor længe?? kuk kuk HELT blank 

Anmeld

10. januar 2013

raca

det er slet ikke flovt jeg har stået i samme sititotion..

nå men vadbad er lettes at styre.. hav evt en termokande stående hvor du bare plotter flasken i.. varm den til håndvarmt, dvs knapt 38grader.. når du putter det på din pulsåre på håndledet skal det ikke kunne mærkes.. så passer det forhåbendlig..

jeg ville starte med at varme 60ml.

Anmeld

10. januar 2013

Ka+Ma=Be

Jeg kan heller ikke engang huske det Mener ikke det fik så længe i microovnen. Det der med at malke ud opgav jeg hurtigt - mega nedern job at være malkeko!

Anmeld

10. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hej Piger..

Håber i vil hjælpe mig..

Jeg ville gøre det i vandbad - jeg har hørt at man ikke "må" komme modermælk i mikroen  Hvis mælken bliver for varm så skulle nogle af de vigtige vitaminer gå i stykker under ophedningen, men altså mælken i sig selv ville ikke tage skade af turen i mikroen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.