Håber virkelig der er plads...................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

LISBETH:-)

Putomanen skriver:

Hvor er det dejligt, at i er blevet accepteret! Jeg håber ikke at kampen bliver lang for jer! 

Tak. Det bliver ihvertfald meget spændende. Skal gennem lang behandling så der går længe inden vi ved om vi får et positivt resultat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

**Ønskebabyen skriver:

Det kan jeg godt forstå - det er godt nok også mange aborter i har været igennem

Vi skal selv igang med vores 2. ICSI forsøg nu og er så spændt..

Pyh det kan jeg godt forstå. Det er bare så svært og holde modet oppe når man har haft et mislykkedes forsøg.

Håber alt det bedste...........

Anmeld

11. januar 2013

Putomanen

LISBETH:-) skriver:

Tak. Det bliver ihvertfald meget spændende. Skal gennem lang behandling så der går længe inden vi ved om vi får et positivt resultat.

Jeg bliver altid så fuld af håb, når vi har tilmeldt, så sker der endelig noget.

Men den lange behandling kan være rigtig lang. forhåbentlig bliver det ikke for langt for dig, med for mange bivirkninger. men til gengæld med to fine fine streger

Anmeld

11. januar 2013

**Ønskebabyen

Pyh det kan jeg godt forstå. Det er bare så svært og holde modet oppe når man har haft et mislykkedes forsøg.

Håber alt det bedste...........

Tak.. krydser for at dette er vores år

Kan godt forstå det er svært for jer at holde modet oppe Håber alt det bedste for jer!

Anmeld

12. januar 2013

Nessie

Jubiii vi fik en plads. Er bare så glad og spændt  Skal derind d. 30 jan. 

Hvor er det spændende

Tillykke med pladsen, og rigtig meget held og lykke til jer

Kender godt din skræk for forløbet, sidder lige nu selv og er lettere skrækslagen for at fosteret igen er dødt, eller ikke vokser optimalt

Håber for jer at det bliver en "nem" omgang, og I ikke skal ud i alt for mange forsøg

Anmeld

13. januar 2013

Nessie skriver:

Hvor er det spændende

Tillykke med pladsen, og rigtig meget held og lykke til jer

Kender godt din skræk for forløbet, sidder lige nu selv og er lettere skrækslagen for at fosteret igen er dødt, eller ikke vokser optimalt

Håber for jer at det bliver en "nem" omgang, og I ikke skal ud i alt for mange forsøg

Tusind tak.

Håber for dig at det hele bare går som det skal!!!!

Det er næsten det værste ved at abortere - altså det der med at man har meget svært ved at glæde sig over sin graviditet. Det er 9 måneder fyldt med frygt og ængstelse. Og man mærker bare ALT også det der ikke er noget:-(

Anmeld

15. januar 2013

Nessie

Tusind tak.

Håber for dig at det hele bare går som det skal!!!!

Det er næsten det værste ved at abortere - altså det der med at man har meget svært ved at glæde sig over sin graviditet. Det er 9 måneder fyldt med frygt og ængstelse. Og man mærker bare ALT også det der ikke er noget:-(

Det er faktisk underligt at man udsætter sig selv for det igen og igen

Det er frygteligt ikke at kunne glæde sig 100%, og man ved også godt at det er et halvhjertet tak man giver, når folk ønsker én tillykke, men skrækken sidder bare SÅ dybt.

ALT bliver tolket. Og jeg ved også godt at jeg ikke kan stole en pind på noget som helst, men jeg kan åbenbart ikke lade være. Tror endda jeg ligger og spekulerer over det om natten

Men maven er da vokset. Jeg kan ikke trække den ind længere, og synes mine trusser er begyndt at stramme lidt, men nægter at finde ventetøjet frem før skanningen er overstået, og vi har set at alt ser perfekt ud

Anmeld

16. januar 2013

Nessie skriver:

Det er faktisk underligt at man udsætter sig selv for det igen og igen

Det er frygteligt ikke at kunne glæde sig 100%, og man ved også godt at det er et halvhjertet tak man giver, når folk ønsker én tillykke, men skrækken sidder bare SÅ dybt.

ALT bliver tolket. Og jeg ved også godt at jeg ikke kan stole en pind på noget som helst, men jeg kan åbenbart ikke lade være. Tror endda jeg ligger og spekulerer over det om natten

Men maven er da vokset. Jeg kan ikke trække den ind længere, og synes mine trusser er begyndt at stramme lidt, men nægter at finde ventetøjet frem før skanningen er overstået, og vi har set at alt ser perfekt ud

Kan sagtens følge dig

Anmeld

4. februar 2013

Lille update:

Jeg er igang med lang behandling

Kunne ikke starte med næsespray da jeg som barn blev brændt mange gange i næsen pga næseblod så jeg er allerede stiknarkoman.

Planen er at jeg skal have taget æg ud d. 2/3 er SÅ spændt

Anmeld

4. februar 2013

roenlund

Lille update:

Jeg er igang med lang behandling

Kunne ikke starte med næsespray da jeg som barn blev brændt mange gange i næsen pga næseblod så jeg er allerede stiknarkoman.

Planen er at jeg skal have taget æg ud d. 2/3 er SÅ spændt

for at alt går lige som det skal så i snart kan få en lille spire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.