Hvor meget vokser ægget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.784 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er i dag på cyklus dag 10 og har taget 3 injektioner med puregon (2 injektioner da jeg var til scanning) mine æg var desværre kun 10 mm i diameter :/ er der nogen der ved hvor hurtigt æg vokser? Jeg plejer at teste positiv på ÆL teste på 15-18 dagen i cyklus. Min gyn har givet mig recept til 3 yderligere injektioner med puregon. Så skal scannes igen mandag.. Men er simpelhen så nærvøs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg er i dag på cyklus dag 10 og har taget 3 injektioner med puregon (2 injektioner da jeg var til scanning) mine æg var desværre kun 10 mm i diameter :/ er der nogen der ved hvor hurtigt æg vokser? Jeg plejer at teste positiv på ÆL teste på 15-18 dagen i cyklus. Min gyn har givet mig recept til 3 yderligere injektioner med puregon. Så skal scannes igen mandag.. Men er simpelhen så nærvøs!

Mener min gyn sagde 2mm om dagen

Anmeld

10. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Normalt vokser de 1,5-2mm i døgnet,men hos nogle kvinder ( bla. mig),vokser de kun omkring 0,5-1mm.

Så man kan ikke give et præcist svar på det. 

Men du kan jo selv regne lidt,en normalt ægblære brister når den er ca. 20mm,og du har positiv test på CD 18,og der med ÆL på CD 19,det vil sige de vokser ca. 1mm i døgnet. 

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Mener min gyn sagde 2mm om dagen

Vælger at håbe på at din gyn har ret så er der stadig en god chance

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.