Legestue, forældre/barn gymnastik, rytmik i Viborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.094 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

CA

Jeg går hjemme på barsel med vores datter på 3 mdr. fra 1. feb. tar vi vores søn på 2 år ud af dagpleje. Derfor skal jeg have fundet nogle aktiviteter. Jeg har søgt lidt rundt på nettet, men det er lidt af en rodebutik, og jeg tænker der må være mere end det. 

Kender I nogle steder? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Muffinmus

næ, ikke lige frem, derfor blev vores de store i dp/bh hver gang:-)Korte dage derhenne er værdsat fordi de får sparring af børn på samme alder og vilde lege osv, ikke bare stille babypludren og bleskift, historielæsning og sanglege:-) Så de kan godt lide at være afsted begge to, bliver endda lidt sure hvis jeg henter for tidligt så de ikke lige kan lege færdigt og spise eftermiddagsmad med de andre osv. Men samtidigt nyder de at kunne sove længere og blive hentet som nogle af de første hver dag.
Og det er fedt at kunne tage fri med dem og tage på tur, Randers Regnskov, Hobro Mini Zoo, Zoo i Aalborg, bare en gåtur inde i gågaderne i Viborg osv.

Eneste vi har brugt er lørdags tilbuddet i VGF hver lørdag. Men det er også helt fint synes jeg:-)Der er aldersgrænsen vist 5 år, dvs til de fylder 6.
Legeland er en dyr fornøjelse, så der kommer vi ikke så tit, men nu sparer du jo pengene ved at trække ham ud, så har i måske lidt overskud på den konto:-)

Anmeld

10. januar 2013

Karina84

Jeg ved ogsaa at der er noget gymnastik for 0-3 aar, tror ogsaa at det maa være paa VGF. Ellers har LOF tror jeg det var ogsaa lige sendt et blad ud med deres kurser. Der var ogsaa noget mor-barn gymnastik i.

Anmeld

10. januar 2013

Karina84

http://vgf.dk/familie-gymnastik-0-3-aar-hold-100 

Anmeld

10. januar 2013

CA

MariaE skriver:

næ, ikke lige frem, derfor blev vores de store i dp/bh hver gang:-)Korte dage derhenne er værdsat fordi de får sparring af børn på samme alder og vilde lege osv, ikke bare stille babypludren og bleskift, historielæsning og sanglege:-) Så de kan godt lide at være afsted begge to, bliver endda lidt sure hvis jeg henter for tidligt så de ikke lige kan lege færdigt og spise eftermiddagsmad med de andre osv. Men samtidigt nyder de at kunne sove længere og blive hentet som nogle af de første hver dag.
Og det er fedt at kunne tage fri med dem og tage på tur, Randers Regnskov, Hobro Mini Zoo, Zoo i Aalborg, bare en gåtur inde i gågaderne i Viborg osv.

Eneste vi har brugt er lørdags tilbuddet i VGF hver lørdag. Men det er også helt fint synes jeg:-)Der er aldersgrænsen vist 5 år, dvs til de fylder 6.
Legeland er en dyr fornøjelse, så der kommer vi ikke så tit, men nu sparer du jo pengene ved at trække ham ud, så har i måske lidt overskud på den konto:-)

Jeg ved at der er en del legestuer, men de er lidt svære at finde på nettet Har fundet et par stykker, så dem vil jeg prøve at kontakte, så der kan blive tumlet nogle dage i ugen

Ja, der er mange muligheder for udflugter af den dyrere slags. Og det skal vi da også, men det jeg søger, er noget der kan indgå i et fast ugeprogram for os 

Anmeld

10. januar 2013

CA

Karina84 skriver:

Jeg ved ogsaa at der er noget gymnastik for 0-3 aar, tror ogsaa at det maa være paa VGF. Ellers har LOF tror jeg det var ogsaa lige sendt et blad ud med deres kurser. Der var ogsaa noget mor-barn gymnastik i.

Tak Vi får ikke reklamer og dermed heller ikke det blad, men tak for link! Det vil jeg undersøge 

Anmeld

11. januar 2013

Gaia

Søndermarks kirke har tumlinge sang, leg, rytmik. Måske også legestue. Det har de ihvertfald fald haft. Ellers så er der sig, lod som har noget. Men mange ting f.eks gym. På Sønder skole er jo desværre forlængst fyldt op og med venteliste. Kender desværre ik så meget andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.