han går på tæer :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

O&L

heej med jer

jeg har en dreng på 13 måneder som aldrig har stået på flad fod, men på tæer . han rejser sig ap ad borde og ALT han overhovedet kan rejse sig op af... men han står på tæer .. hvis jeg prøver at sætte hans fod fladt på gulvet så sætter han sig ned eller også så vælter han......og bliver hidsig

andre der har børn som gør det samme?

p.s....han skal ses af en ergoterapeut den første uge i februar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Miss Church

Maria89 skriver:

heej med jer

jeg har en dreng på 13 måneder som aldrig har stået på flad fod, men på tæer . han rejser sig ap ad borde og ALT han overhovedet kan rejse sig op af... men han står på tæer .. hvis jeg prøver at sætte hans fod fladt på gulvet så sætter han sig ned eller også så vælter han......og bliver hidsig

andre der har børn som gør det samme?

p.s....han skal ses af en ergoterapeut den første uge i februar...

Min kærestes lillebror gik også på tå som barn. De fik nogle øvelser som de skulle lave med ham, for at forlænge hans achillessene. Det gjorde simpelthen ondt på ham, at stå på flad fod. Det gik forholdsvis nemt for dem og han har ingen problemer som voksen. 

Håber i finder ud af hvorfor din lille dreng ikke vil på flad fod 

Anmeld

10. januar 2013

O&L

Miss Church skriver:

Min kærestes lillebror gik også på tå som barn. De fik nogle øvelser som de skulle lave med ham, for at forlænge hans achillessene. Det gjorde simpelthen ondt på ham, at stå på flad fod. Det gik forholdsvis nemt for dem og han har ingen problemer som voksen. 

Håber i finder ud af hvorfor din lille dreng ikke vil på flad fod 

taak for dit svar

håber også vi er lige så heldige at det kan ordnes med nogle øvelser

Anmeld

10. januar 2013

livhemdrup

Min datter på 11 skal til ortopæd på onsdag netop grundet samme. 

Hun har altid gået på tæer. Men har altid fået af vide det ville gå over men det gjorde det så ikke. Så nu skal vi derhen så må vi se hvad han siger. Hun har altid klaget over smerter i benene når vi har gået langt. Børnehaven dengang bad os blot om at øve med hende da de mente hun bare var doven. Det viser sig nu at det ikke var tilfældet. 

Så tror det er godt at i tager fat om problemet allerede nu. 

Anmeld

10. januar 2013

O&L

livhemdrup skriver:

Min datter på 11 skal til ortopæd på onsdag netop grundet samme. 

Hun har altid gået på tæer. Men har altid fået af vide det ville gå over men det gjorde det så ikke. Så nu skal vi derhen så må vi se hvad han siger. Hun har altid klaget over smerter i benene når vi har gået langt. Børnehaven dengang bad os blot om at øve med hende da de mente hun bare var doven. Det viser sig nu at det ikke var tilfældet. 

Så tror det er godt at i tager fat om problemet allerede nu. 

hold da helt op

det var da længe hun måtte gå med det inden der kunne blive gjordt noget..

men godt at høre at der vil bliver ordnet.. stakkels pus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.