Hvornår teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej ..

Ihh er så spændt og UTÅLMODIG ..

Jeg havde min sidste mens start, d. 12 dec og havde en positiv æl test den 27 dec. Burde jeg snart kunne teste så????

Plejer at have en cyklus på 35 dg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej ..

Jeg havde min sidste mens start, d. 12 dec og havde en positiv æl test den 27 dec. Burde jeg snart kunne teste så????

ud fra hvad jeg lige kan regne mig frem til er du 3+3 (hvis du er gravid) så ville nok i hvertfald lige vente en 4 dage endnu

Anmeld

10. januar 2013

Bertris

Anonym skriver:

Hej ..

Du KAN godt teste nu, men du kan ikke forvente at få et reelt resultat, da det ikke er sikkert du producere hcg hurtigt, så hvis du vil have et mere præcist resultat så vent til om 4-11 dage, så burde der være god chance for at få det rigtige resultat  

Anmeld

10. januar 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej ..

Hvis æl-testen var korrekt, og det evt. er sket ved den tid, så burde du kunne teste i dag. (Der er jo gået 14 dage). Hvis vi bare regner ud fra din cyklus (35 dage) burde du måske vente et par dage, men i de flestes tilfælde, vil det ikke gøre den store forskel... Men sådan er vi jo alle forskellige..

De fleste kan lave en positiv test, når de er 4 uger henne... (Du tæller fra d. 12. december)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.