kan jeg snart blive rigtigt gal!!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

MorTil4<3

Hey og godmorgen derude

her er dagen bare startet så godt! eller nej

vil lige starte fra begyndelsen

for 2 ½ uger siden blev jeg syg
det blev bare værre og værre, og i mandags magtede jeg ikke mere
jeg var snottet, hoste, svimmel, puds i øjnene og ja bare gernerelt SYG
så ringede til lægen, som KUN tog en prøve for influenca og så vent svar til fredag sagde han bare! arggg skodlæge! jeg har været syg 2 uger HJÆLP MIG!!!
men nej

jeg er glad for drengene er gået fri, OG DOG nu det torsdag og hvad vågner begge drenge med?
puds og snot i hele ansigtet, og min ældste kan slet ik åbne sit ene øje

hvad skal jeg gøre??
kan jeg ringe og sige de SKAL give noget og hjælp os, for det her duer jo ikk!!

jeg blir kun ved med at være syg, og de jeg faktisk ved at være ret træt af!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Nemesis

Det er jo ikke fordi lægen kan gøre vildt meget..men noget mere end det han har gjort kan han da.

Han kan pode pus fra øjnene for at se om det er bakterielt (øjenbetændelse) eller det er pga. snotten.(virus)

han kan tage infektionstal..det lille prik i fingeren hvor man får svar med det samme.

ellers kan jeg kun fortælle at jeg fra januar til marts sidste år slet ikke kunne blive rigtig rask og jeg vedblev med at være kronisk træt helt frem til september i år og jeg har da fået taget alverdens blodprøver og der var ingen svar.

Det er faktisk først nu jeg er ved at finde mig selv og nu er jeg jo hunderæd for at blive ramt på ny.

Så det er VIRKELIG belastende at være sløj og syg i lang tid.

Så op til lægen igen og bed om i hvertald infektionstal. Husk at det desværre kun er bakteriel infektion de kan behandle.

:-) Sisse

Anmeld

10. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvis det er en virus så kan lægen jo ikke give dig noget. Så er det bare tålmodighed. Jeg har engang hostet og alt det der i 5 uger. Det forsvinder ikke så nemt

Men god bedring

Anmeld

10. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nemesis skriver:

Det er jo ikke fordi lægen kan gøre vildt meget..men noget mere end det han har gjort kan han da.

Han kan pode pus fra øjnene for at se om det er bakterielt (øjenbetændelse) eller det er pga. snotten.(virus)

han kan tage infektionstal..det lille prik i fingeren hvor man får svar med det samme.

ellers kan jeg kun fortælle at jeg fra januar til marts sidste år slet ikke kunne blive rigtig rask og jeg vedblev med at være kronisk træt helt frem til september i år og jeg har da fået taget alverdens blodprøver og der var ingen svar.

Det er faktisk først nu jeg er ved at finde mig selv og nu er jeg jo hunderæd for at blive ramt på ny.

Så det er VIRKELIG belastende at være sløj og syg i lang tid.

Så op til lægen igen og bed om i hvertald infektionstal. Husk at det desværre kun er bakteriel infektion de kan behandle.

:-) Sisse

Min læge havde altid sagt til mig at man kan se hvis det er øjenbetændelse, for så vil det hvide i øjnene være røde og øjnene ville klø ret meget.

Anmeld

10. januar 2013

helle85

Min læge havde altid sagt til mig at man kan se hvis det er øjenbetændelse, for så vil det hvide i øjnene være røde og øjnene ville klø ret meget.

fejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.