Ecozone Ecoballs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hunhesten skriver:

Jeg kender dem ikke fordi jeg har prøvet dem, men har da set dem i tv, helt præcist i tv2s Basta hvor de bestemt ikke høstede flotte resultater.

http://programmer.tv2.dk/basta/article.php/id-20994720.html

Så vidt jeg husker var konklusionen at tøjet blev nøjagtig lige så rent som hvis man bare vaskede med almindeligt vand.

tak..var præcis sådan noget jeg gerne ville vide!
eller...ville jo helst at det virker, men er rart at vide hvis de ikke gør INDEN jeg investerer i dem! Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

BinaMor

jeg bruger dem og er meget glad for dem billigt, miljø venligt. dejligt.

og jeg bruger dem ikke KUN for at de skal fjerne pletter og vise flotte resultater. jeg gør det for vores sundhed og for miljøet. selvfølgelig vasker de ikke så kraftigt som en kemekaliefyldt vaskemiddel men der er ingen pletter på mit tøj når det er vasket. er der en græs plet eller andet grimt kan man putte lidt pletrenser på der fulgte med i pakken.

Anmeld

16. juni 2009

Moderator

sabina22 skriver:

jeg bruger dem og er meget glad for dem billigt, miljø venligt. dejligt.

og jeg bruger dem ikke KUN for at de skal fjerne pletter og vise flotte resultater. jeg gør det for vores sundhed og for miljøet. selvfølgelig vasker de ikke så kraftigt som en kemekaliefyldt vaskemiddel men der er ingen pletter på mit tøj når det er vasket. er der en græs plet eller andet grimt kan man putte lidt pletrenser på der fulgte med i pakken.

så du synes de virker?
jeg har tænkt meget på den lugt/duft nyvasket tøj plejer at have..det kan det jo næsten ikke få? men kommer det bare til at dufte friskt eller? Jeg vil rigtig gerne bruge dem, hvis de virker, og tænker også at man jo sagtens kan tage de værste pletter, enten med pletfjerner, eller vaske det meget snavsede almindeligt

Anmeld

16. juni 2009

BinaMor

Caroline86 skriver:

så du synes de virker?
jeg har tænkt meget på den lugt/duft nyvasket tøj plejer at have..det kan det jo næsten ikke få? men kommer det bare til at dufte friskt eller? Jeg vil rigtig gerne bruge dem, hvis de virker, og tænker også at man jo sagtens kan tage de værste pletter, enten med pletfjerner, eller vaske det meget snavsede almindeligt

ja de virker (for os) jeg vasker ikke mit hvide tøj eller stofbleerne i dem men alm cowboybukser, bluser, håndklæder, hverdagstøj. (det kan man så godt jeg gør bare ikke)
eco balls sætter PH værdien til det neutrale. dvs flerner baktier på en anden måde end at "slide" tøjet hvilet mange(de fleste) vaskemidler gør for at fjerne skidtet. tøjet er mere velholdt og ja det dufter ikke af parfume eller blomstervejr.. men det dufter klart og rent. og man sparer så mange penge og ja.. har det bare godt med det

Anmeld

16. juni 2009

Moderator

sabina22 skriver:

ja de virker (for os) jeg vasker ikke mit hvide tøj eller stofbleerne i dem men alm cowboybukser, bluser, håndklæder, hverdagstøj. (det kan man så godt jeg gør bare ikke)
eco balls sætter PH værdien til det neutrale. dvs flerner baktier på en anden måde end at "slide" tøjet hvilet mange(de fleste) vaskemidler gør for at fjerne skidtet. tøjet er mere velholdt og ja det dufter ikke af parfume eller blomstervejr.. men det dufter klart og rent. og man sparer så mange penge og ja.. har det bare godt med det

tror jeg vil prøve dem..for som du selv siger er det jo det værd for miljøet, hvis det virker!
Tak fordi du delte dine erfaringer med mig..
Må jeg lige høre hvor du køber dem henne? Har jo fundet en hjemmeside hvor jeg kan få dem, men vil lige høre

Anmeld

16. juni 2009

BinaMor

jeg købte dem af en veninde der havde bestilt 2 pakker.. ved dog det er fra england. har ikke lige set din henvisning men mener jeg gav omkring 500 kr...

Anmeld

16. juni 2009

Moderator

sabina22 skriver:

jeg købte dem af en veninde der havde bestilt 2 pakker.. ved dog det er fra england. har ikke lige set din henvisning men mener jeg gav omkring 500 kr...

ok..tak

Anmeld

16. juni 2009

BinaMor

Caroline86 skriver:

ok..tak

kan du ikke prøve at kopierer liket igen og skrive for jeg kan ikke komme ind på den der står nu

Anmeld

16. juni 2009

Moderator

sabina22 skriver:

kan du ikke prøve at kopierer liket igen og skrive for jeg kan ikke komme ind på den der står nu

http://shop.duft-natur.dk/rengoering/ecoballs_1068_da/

Anmeld

23. juni 2009

Mira0911

Har du fundet ud af noget med Ecozone Ecoballs?  Skal de prøves ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.