fysioterapeut el. kiroprator?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

Signe86

hvad vil i anbefale?

min pige (3.mdr.) har meget hoved drejet til den højre side og virker stiv når hun drejer hoved til venstre -hun har sjældent hoved den vej, også selvom vi lokker med legetøj osv.

hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg ville lige konsultere min sundhedsplejerske

Anmeld

9. januar 2013

Ka+Ma=Be

hvad vil i anbefale?

min pige (3.mdr.) har meget hoved drejet til den højre side og virker stiv når hun drejer hoved til venstre -hun har sjældent hoved den vej, også selvom vi lokker med legetøj osv.

hvad er jeres erfaringer?

Er hovedet skævt? For så ville min prioriterede rækkefølge ville være SP - hjælpemidler - fysioterapeut Jeg ville starte med at ringe og få en snak med SP

Er det muligt at dreje hendes hovede? For så husk at vend det så meget i kan så hun får tryk på begge sider af kraniet. Og selvfølgelig så meget på maven så muligt

Anmeld

9. januar 2013

Signe86

hoved er ikke fladt, det er dejligt rundt.

hun virker bare meget stiv til den venstre side. 

Anmeld

9. januar 2013

Ka+Ma=Be

Signe86 skriver:

hoved er ikke fladt, det er dejligt rundt.

hun virker bare meget stiv til den venstre side. 

Hvis hovedet ikke vendes, vil nakkemuskulatur og ligamenter også stivne. Derfor er det netop en god ide at vende det ofte En mulighed kan også være, at hun er låst i nakkehvirvlerne - hvis det er tilfældet kan en kiroprakter være behjælpelig. Man kan selvfølgelig altid få det undersøgt, men jeg ville nu stadig lige høre SP ad først 

Anmeld

9. januar 2013

L&V

Jeg vil aldrig vælge kiropraktor til mine børn eller mig selv men kranio sakral eller fysioterapi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.