Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Jeg vil rigtig gerne lære at hækle, men jeg har ikke nogen til at lære mig det..Vil derfor rigtig gerne have anbefalet en god BEGYNDERbog Jeg kører en time i bus hver dag, så det skal være en bog jeg kan tage med og ikke en hjemmeside
Jeg vil rigtig gerne lære at hækle, men jeg har ikke nogen til at lære mig det..Vil derfor rigtig gerne have anbefalet en god BEGYNDERbog Jeg kører en time i bus hver dag, så det skal være en bog jeg kan tage med og ikke en hjemmeside
Sys Fredens Hækleskole skulle være rigtig god. Den har jeg hørt flere snakke positivt om
JulieE skriver: Sys Fredens Hækleskole skulle være rigtig god. Den har jeg hørt flere snakke positivt om
Maja_4000 skriver: Super .. Den må jeg lige kigge på
Super .. Den må jeg lige kigge på
Er du på det nye bf? Jeg får en flok tøser derinde fra til lær at hækle hygge dag senere på mdr og du er velkommen til at komme med der er en plads tilbage. Tror nok de køre fra haslev området
kirsti skriver: Er du på det nye bf? Jeg får en flok tøser derinde fra til lær at hækle hygge dag senere på mdr og du er velkommen til at komme med der er en plads tilbage. Tror nok de køre fra haslev området
Maja_4000 skriver: Øh .. Bf ?
Øh .. Bf ?
Babyfusser, det hedder hulahopsa nu
kirsti skriver: Babyfusser, det hedder hulahopsa nu
Maja_4000 skriver: Ej .. Det ved jeg slet ikke hvad er er det her på baby ?
Ej .. Det ved jeg slet ikke hvad er er det her på baby ?
Hehe nej det er et andet forum
kirsti skriver: Hehe nej det er et andet forum
Politikens strikke og hækle bog har jeg også været meget glad for
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128