Hvordan finder jeg motivation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Jeg vil så gerne begynde og løbe og træne mine ben ryg og mave. Men kan bare aldrig helt tage mig sammen til at gøre noget ved det.

Nogen gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Jeg vil så gerne begynde og løbe og træne mine ben ryg og mave. Men kan bare aldrig helt tage mig sammen til at gøre noget ved det.

Nogen gode råd

Jeg har længe villet tage mig sammen, og så i weekenden, spurgte min fars kæreste om jeg ville med til femina løbet - sagde ja, og så har jeg jo ingen vej udenom

Edit: glemte at skrive, at mit råd er, hav et mål eller meld dig til et løb. Så er der 'næsten' ingen vej udenom

Anmeld

9. januar 2013

Lykke:)

Jeg har meldt mig til zumba 3 gange om ugen i fitnessdk, flere uger frem

Anmeld

9. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Olivia's Moar skriver:

Jeg har længe villet tage mig sammen, og så i weekenden, spurgte min fars kæreste om jeg ville med til femina løbet - sagde ja, og så har jeg jo ingen vej udenom

Edit: glemte at skrive, at mit råd er, hav et mål eller meld dig til et løb. Så er der 'næsten' ingen vej udenom

Tror ikke det vil hjælpe helt. For må desværre ikke løbe nogen løb

Anmeld

9. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Lykke:) skriver:

Jeg har meldt mig til zumba 3 gange om ugen i fitnessdk, flere uger frem

Overvejer også og aktivere mit fitness kort igen.

Anmeld

9. januar 2013

Mamalou

Jeg har også meldt mig til løb, og venter faktisk bare på at motivationen kommer og overmander mig

Tror bare vi må sparke os selv bagi og komme i gang

Vh. Louise

Anmeld

9. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Mamalou skriver:

Jeg har også meldt mig til løb, og venter faktisk bare på at motivationen kommer og overmander mig

Tror bare vi må sparke os selv bagi og komme i gang

Vh. Louise

Ja
Men puha det er hårdt

Anmeld

9. januar 2013

Lykke:)

MiichellaMalou skriver:

Overvejer også og aktivere mit fitness kort igen.

Det var min vej frem

Anmeld

9. januar 2013

Mamalou

MiichellaMalou skriver:

Ja
Men puha det er hårdt

Jeg følger Iforms løbeprogram. Springer dog de første uger over, da jeg ikke er i håbløs form. På den måde synes jeg ikke jeg bliver overanstrengt og det tror jeg er vigtigt, når man skal i gang igen.

Anmeld

16. januar 2013

FrkZier

MiichellaMalou skriver:

Nogen gode råd

meld dig på hold i fitness, det gør jeg minimum 1 gang om ugen (nu jeg jo så gravid så træner ikke så intensivt) og melder mig til mange uger frem, så har jeg ikke rigtig noget valg, det koster jo 30 kr at blive væk, og det jeg for nærrig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.