Tassimo kapsler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

sabrina89

Vi har fået en tassimo og vi elsker den Mmm marabu kakao den er bare go

Men kan I anbefale andre smage?? De skulle vist lave nogle andre kakao er de gode? Er er ikke så meget til stærk kakao.

jeg brydes mig ikke om kaffe så det er min kæreste der drikker det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg har prøvet den anden kakao,og den er altså ikke god,når man først har smagt marabou.. 

Anmeld

9. januar 2013

Mamalou

sabrina89 skriver:

Men kan I anbefale andre smage?? De skulle vist lave nogle andre kakao er de gode? Er er ikke så meget til stærk kakao.

Chai tea en super god

Anmeld

9. januar 2013

Ka+Ma=Be

"Milka kakao" er også god Den er lige så mild og sød som "marabou". "Creme Brúle"'en er også rigtig godt - det er ganske vist en kaffe, men den smager ikke rigtigt af kaffe, kun kakao.
Min kæreste er vildt med "Chai latten" - jeg synes dog den er liiige lovlig sød.

Til kaffedrikkeren er "Cappuccino" og "Latte Machiato Karamel" super gode!

Husk at der med maskinen følger en kode så i kan registrere den på nettet. Gør i det, får i et gavekort på 150 kr til deres hjemmeside

Anmeld

9. januar 2013

HeidiØ

Chai, latte machiatto caramel og latten er mine favoritter, som ikke er så kaffeagtige

Husk i øvrigt de er på tilbud i kvickly denne uge - 20% rabat!!

Anmeld

9. januar 2013

morNov2010

Ka+Ma=Be skriver:

"Milka kakao" er også god Den er lige så mild og sød som "marabou". "Creme Brúle"'en er også rigtig godt - det er ganske vist en kaffe, men den smager ikke rigtigt af kaffe, kun kakao.
Min kæreste er vildt med "Chai latten" - jeg synes dog den er liiige lovlig sød.

Til kaffedrikkeren er "Cappuccino" og "Latte Machiato Karamel" super gode!

Husk at der med maskinen følger en kode så i kan registrere den på nettet. Gør i det, får i et gavekort på 150 kr til deres hjemmeside

Hvor står den kode?

Anmeld

9. januar 2013

Ka+Ma=Be

morNov2010 skriver:

Hvor står den kode?

Der følger sådan et lille hæfte med hvor der står hvad man skal gøre (sorry kan ikke lige huske det mere præcist, da det er noget tid siden vi gjorde det med vores).

Anmeld

9. januar 2013

Laulund87

morNov2010 skriver:

Hvor står den kode?

Gå ind på Tassimo.dk. Der står der hvor du finder koden og hvordan du får rabatten. Du skal bare være opmærksom på at du skal købe for min 250 kr før porten for at få de 150 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.