en stor fast røv !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Ja nu spørg jeg nok dumt!! men hvad er det nu Sqauts er ?? 

Det er hvor du sætter dig i skovskiderstilling og op igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hehe og jeg er træt at af at have FOR meget røv... Måske vi kan mødes på halvvejen?

Hehe ja god ide... !

Anmeld

9. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det er hvor du sætter dig i skovskiderstilling og op igen

årh okay! hvor kan man egentlig købe de der vægt stænger, eller hvad de hedder, som man bære imens hehe

Anmeld

9. januar 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

den bedste øvelse for gode balder er squat

http://iform.dk/traening/styrketraening/oevelse-3-squat-0

Okay tak 

ved du hvor man kan købe de der vægt stænger (eller hvad de hedder) som man bære ? lige som i linket, bare hvor det er sådan nogle bløde nogle med vægt i , hvis du forstår

Anmeld

9. januar 2013

sandramor

Du behøver ikke nødvendigvis vægt stænger... Hvis du har nogle håndvægte kan de sagtens bruges med en i hver hånd... Men sørg for at udgøre squaten helt rigtigt ellers hjælper den ikke en fis og du får bare ondt i ryggen.... Men mit svar var også squat... Det er den mest effektive måde at træne på....

Anmeld

9. januar 2013

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Du behøver ikke nødvendigvis vægt stænger... Hvis du har nogle håndvægte kan de sagtens bruges med en i hver hånd... Men sørg for at udgøre squaten helt rigtigt ellers hjælper den ikke en fis og du får bare ondt i ryggen.... Men mit svar var også squat... Det er den mest effektive måde at træne på....

okay super tak

Anmeld

9. januar 2013

Kamulla

Anonym skriver:

Okay tak 

ved du hvor man kan købe de der vægt stænger (eller hvad de hedder) som man bære ? lige som i linket, bare hvor det er sådan nogle bløde nogle med vægt i , hvis du forstår

det skal gøres rigtigt.. min træner siger.. skide stilling, men du skal kunne se sine fødder.. kan du ikke dette, så gør du det forkert.. du skal nok starte uden stænger (egen kropsvægt er også effektiv) og så bagefter bruge vægt.. du kan købe nogle bløde stænger hvor der er vægt i.. (du behøver ikke sætte vægt på, og er gode til andre øvelser) de hedder bodiebars

http://www.jyskfitness.dk/shop/body-bars-140c1.html

husk at lave det som interval træning eks.. når du holder pause i benene er det en god ide at lave mavebøjninger istedet og derefter genoptage (hvis du eks vil lave 60squat, men laver 10 af gangen, så mavebøjninger i "pausen" da du skal holde pulsen oppe)

Anmeld

9. januar 2013

Papillon

Min bagdel har formået at påtage sig to cm på to måneder med træning to-tre gange om ugen. Løbetræning og benpres Ved ikke om det kan gøres hurtigere, måler bare for sjov for at se, om der rent faktisk sker noget med træningen.

Anmeld

9. januar 2013

Den lykkelige

Giver de andre ret i at   Sqauts (eller hvordan det nu staves? ) er GENIALT!!!!! 
Nede i det fitness center jeg går der er der et redskab hvor man stiller sig "indeni" så er der en vægtstang som lægger på langs mellem to "pinde" som holder.. Så sætter du vægte på og lægger vægtstangen på skuldre går du ned i knæ og numsen godt tilbage så langt du kan.. AAAAVVVVV og jeg kunne mærke forskel på røven efter kun en gang træning...  den er SÅ god!

Anmeld

10. januar 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Ja nu spørg jeg nok dumt!! men hvad er det nu Sqauts er ?? 

der hvor du går ned i knæ, og stritter måsen bagud
Det ligner at men er lige ved at sætte sig på en stol, og så op igen

Gav det menning ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.