:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Jannie Thorup

Idag var jeg en tur nede i byen, jeg skulle på biblioteket for at aflevere en bog og låne en ny, så jeg har noget at fordrive tiden med.

Da jeg stod ved de der selvbetjeningskasser og registrerede mine lån stod der nogen bagved og ventede, de havde en pig med, jeg vil skyde på hun har været omkring 8-9 år. Hun stod og så virkelig spændt ud med store øjne og hænderne ved ansigtet. Da jeg så var færdig og vendte mig for at gå, stod hun nærmest og hoppede mens hun smilede helt vildt glad og sagde: Ej, har du en baby,har du en baby??!!  Jeg blev helt overrasket og kunne ikke lade være med at smile og hendes reaktion. Jeg sagde til hende at ja det har jeg og så stod hun bare er og kiggede med store øjne og sagde IIIHHHH!!  Sødeste lille barn da. 

Så var jeg lige inde for at sige hej til en veninde, som er kone til en af min kæreste soldaterkammerater. Jeg ser hende ikke så tit, men hun arbejder i en forretning,så jeg var lige inde og sige hej. Da jeg så kom ind i forretningen så hun helt overrasket ud og så siger hun: Ej hvor ser du godt ud. Du er bare så flot når du er gravid!!  Jamen altså da, det er da vist en af mine gode dage idag.   Sjældent har jeg da hørt mage.

Jeg ville bare lige fortælle om mine søde oplevelser, så kan det være det kan bringe et lille smil frem hos jer også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

oo

ååååårh, hvor dejligt

Anmeld

15. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ih hvor har du bare haft en dejlig dag   Garanteret det passer at du stråler

Anmeld

15. juni 2009

Fam. Madsen

hvor en skøn dag og have haft...

Anmeld

15. juni 2009

Tina2

Sikke en fantastisk dag!!!! Nyd det:-)

Anmeld

15. juni 2009

CamBrems

Ihhh ja Jannie ! Det er da noget der klart kan overskygge alle gener der ellers måtte være

Anmeld

15. juni 2009

Guldet

Hvor sødt..

Dejligt at hører at du har haft en dejlig dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.