Scanning 29+2 af tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.893 visninger
70 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

Miss Church

Vi har været til scanning i dag

Det gik bare super godt! Begge pigerne lå og øvede sig på at trække vejret! Vi fik af vide at det er et tegn på at de trives derinde Det er jo fantastisk. 

De har også taget godt på begge to. For 4 uger siden, vejede de godt 600g hver og i dag vejer de godt 1200g hver (kun 20g i forskel) Så alt i alt 2400g baby i min mave 

Baby A ligger stadig med hovedet nedad, men Baby B ligger nu med numsen ned. Bandit! Det har dog ingen betydning ift. vaginal fødsel. 

Vi fik også taget et par billeder af pigerne. Baby A ville gerne vise sig frem Det ville Baby B dog ikke. Hun blev ved med at gemme sig bag armen, så vi fik et billede af hendes fod i stedet for  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

MyBigWish

Miss Church skriver:

Det gik bare super godt! Begge pigerne lå og øvede sig på at trække vejret! Vi fik af vide at det er et tegn på at de trives derinde Det er jo fantastisk. 

De har også taget godt på begge to. For 4 uger siden, vejede de godt 600g hver og i dag vejer de godt 1200g hver (kun 20g i forskel) Så alt i alt 2400g baby i min mave 

Baby A ligger stadig med hovedet nedad, men Baby B ligger nu med numsen ned. Bandit! Det har dog ingen betydning ift. vaginal fødsel. 

Vi fik også taget et par billeder af pigerne. Baby A ville gerne vise sig frem Det ville Baby B dog ikke. Hun blev ved med at gemme sig bag armen, så vi fik et billede af hendes fod i stedet for  

Hvor dejligt at de trives så godt 

Har i fundet nogen navne til dem? 

Anmeld

9. januar 2013

Miss Church

MyBigWish skriver:

Hvor dejligt at de trives så godt 

Har i fundet nogen navne til dem? 

Ja det er så dejligt at vide  

Jaa jeg tror vi er kommet frem til to navn nu. Meeen vi holder det lidt for os selv, indtil de er født tror jeg Jeg tror vi skal se dem, før vi helt kan beslutte os. Det er faktisk ikke så nemt det der med navne 

Anmeld

9. januar 2013

MyBigWish

Miss Church skriver:

Jaa jeg tror vi er kommet frem til to navn nu. Meeen vi holder det lidt for os selv, indtil de er født tror jeg Jeg tror vi skal se dem, før vi helt kan beslutte os. Det er faktisk ikke så nemt det der med navne 

Neej, det er virkelig besværligt med navne  Vi kan slet ikke blive enige, så tror lillesøster bliver navneløs 

Anmeld

9. januar 2013

Miss Church

MyBigWish skriver:

Neej, det er virkelig besværligt med navne  Vi kan slet ikke blive enige, så tror lillesøster bliver navneløs 

Hehe hun kan da bare hedde lillesøster Så nemt er det hehe

Synes folk siger at det er nemmere at bestemme sig, når man har født. Men min venindes datter fik først et navn efter en måned hehe. De kunne slet ikke blive enige

Anmeld

9. januar 2013

Babydrøm

Miss Church skriver:

Hvor dejligt Skønt de trives godt  

Anmeld

9. januar 2013

Miss Church

AnnL skriver:

Hvor dejligt Skønt de trives godt  

Bliver så glad hver gang vi har været til scanning  

Anmeld

9. januar 2013

Babydrøm

Miss Church skriver:

Bliver så glad hver gang vi har været til scanning  

Kan jeg godt forstå, dejligt  

Anmeld

9. januar 2013

come2

Miss Church skriver:

Skøn opdatering.

Godt det hele går som det skal

Anmeld

9. januar 2013

Miss Church

come2 skriver:

Skøn opdatering.

Godt det hele går som det skal

Ja det er så dejligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.