Ja så gjorde jeg det.. :-p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

Babydrøm

Muhmi skriver:

Tjaa 56 er jo når de er 2 mdr. ca

Så det er ikke helt til den nyfødste

Silas vejede 3224 gr da han blev født og han kunne ikke engang passe en str. 50

Nej det er jo det, men tænkte det nok var en god ide med det i str. 56 nu det er natdragter (selvom jeg synes det måske godt kunne bruges til alm. tøj, men får se hvad jeg synes når vi får en lille )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Babydrøm

LilleChelle skriver:

Vi brugte str. 50 i lidt over en måned - og han var ret stor (52 cm. og 3875g. ved fødslen). 

Så jeg ville ikke have sparet str. 50 væk og bare købt str. 56. Jeg HADER at skulle smøge tingene op.

Oki, så kan det jo godt ske jeg køber lidt i str. 50 men nu det er natdragter tænkte jeg at str. 56 er godt, nu jeg jo slet ik ved hvilken årstid vi får den lille på, når det engang sker  

Anmeld

9. januar 2013

Clisolka

Hvor er det sødt! 

Jeg købte selv lidt i str. 50 selvom jeg vidste jeg ville få en stor pige.   Hun kunne passe str. 50 i 4 dage, tror jeg det var, så sprang knapperne  Hellere købe lidt af hvert i hver str. 

Anmeld

9. januar 2013

Babydrøm

Babymor2010 skriver:

Hvor er det sødt! 

Jeg købte selv lidt i str. 50 selvom jeg vidste jeg ville få en stor pige.   Hun kunne passe str. 50 i 4 dage, tror jeg det var, så sprang knapperne  Hellere købe lidt af hvert i hver str. 

Ja ik

Ja okay, det var ik mange dage he he  Ja får nok købt noget i str. 50 også  

Anmeld

9. januar 2013

baby012

Det er fint ikke at købe str. 50 endnu  

sutterne skal du bare være opmærksom på først kan bruges når baby er 4 måneder  

Anmeld

9. januar 2013

Papillon

Åhh! Det er alt for sødt, specielt den første Har helt lyst til at få fat i sådan en nu, men har lovet mig selv, at der ikke skal flere babyting og babytøj ind ad døren før de to streger viser sig! Ih altså 

Anmeld

9. januar 2013

Babydrøm

Lahn11 skriver:

Det er fint ikke at købe str. 50 endnu  

sutterne skal du bare være opmærksom på først kan bruges når baby er 4 måneder  

Tænkte jeg også, har jo kun købt et par få ting, fordi jeg ik kan lade være   Synes det er så hyggeligt

Ja der står også fra 4 mdr. på sutterne, men synes de er geniale nu min kæreste er sømand  

Anmeld

9. januar 2013

Babydrøm

Kitkat92 skriver:

Åhh! Det er alt for sødt, specielt den første Har helt lyst til at få fat i sådan en nu, men har lovet mig selv, at der ikke skal flere babyting og babytøj ind ad døren før de to streger viser sig! Ih altså 

Ja ik kunne altså ik stå for det, måtte eje det  

Uha ja så er den ekstra svær..  

Anmeld

10. januar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Ja jeg kunne jo ik stå for de søde natdragter med Peter Plys  

Så købte dem idag i str. 56. Var meget i tvivl om jeg skulle købe dem i str. 50 eller 56. Synes I det er godt jeg har købt dem i str. 56 eller..? (har jo ingen ide om hvilken årstid vi får baby på, når vi engang får en )

Jeg faldt for de søde sutter   Da min kæreste er sømand (i søværnet) Så tænkte jeg at den dag jeg står med en positiv test, kunne jeg give ham dem Synes den er så sød med ankeret, nu han er sømand

Årh ja, det er sødt.. Købte du det i butikken eller over nettet?
De er super søde de sutter, vil jeg os have

Så kommer der billeder af det jeg har købt..

Har købt mere, det kommer os lige Puuh, det er alligevel en del, som jeg har købt, kan jeg godt se nu

Jamen jeg har købt en body i str. 86, sokker i 13/15 + 16/18 + 22/24, samt huer i 68 og i 62. Så det er meget forskellige str. Vil ikke risikere at barnet ikke kan passe det.. Så hellere at være sikker på det kan bruge tøjet, når det er lidt større.
Min veninde der fik barn i sommers hendes søn var 57 cm lang..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Årh ja, det er sødt.. Købte du det i butikken eller over nettet?
De er super søde de sutter, vil jeg os have

Så kommer der billeder af det jeg har købt..

Har købt mere, det kommer os lige Puuh, det er alligevel en del, som jeg har købt, kan jeg godt se nu

Jamen jeg har købt en body i str. 86, sokker i 13/15 + 16/18 + 22/24, samt huer i 68 og i 62. Så det er meget forskellige str. Vil ikke risikere at barnet ikke kan passe det.. Så hellere at være sikker på det kan bruge tøjet, når det er lidt større.
Min veninde der fik barn i sommers hendes søn var 57 cm lang..

Mange tak er også helt vild med det! Købte det i butikken, vil gerne se det før jeg køber det Ja synes de sutter er super nu kæresten er sømand Nu skal jeg bare kunne holde det hemmeligt for ham.. Har jo total lyst til at vise ham dem.. 

Ej nogle søde ting Kan godt forstå du har købt de ting Det er da smart du køber i forskellige str. Er også vild med strømperne på det første billed

Er alt det med Imum og Idad fra h&m? Synes ik jeg har set de strømper og huer hvor det står på den ene.. Altså billed 3 og 4.. Synes det er så sødt

Synes det er så hyggeligt at købe lidt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.