Har jeg gjort det forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er simpelhen så ulykkelig jeg fik min mens d.1/1 13 og startede d.3/1 13 på pergotime (1 pille) og så i 5 dage frem så til og med d. 7/1. d.8/1 skulle jeg så starte på puregon injektioner. sygeplejsken havde vist mig hvordan jeg skulle gøre, og det gik fint. Men da jeg så selv skulle gøre det, kunne jeg ikke få trukket medicinen op i sprøjten, det endte med jeg fik halvdelen op, og stak af 2 gange i ren angst! Nu ved jeg ikke om jeg har gjort det rigtigt, jeg er helt vildt bange for at det ikke er godt nok

Jeg skal til scanning i morgen tidlig, hvor jeg kun har nået at tage 2 injektioner (og ikke ved om den første var god nok) så er så bange for at det ikke er godt nok og at der ikke er kommet gang i æggene :/

Er der nogen der kan berolige mig på nogen måde?

knus en meget bange kvinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

modesty

Bare rolig, en enkelt injektion betyder ikke det store. Og hvis du ovenikøbet har fået halvdelen, betyder det endnu mindre.

Anmeld

9. januar 2013

Joerse

Anonym skriver:

Jeg er simpelhen så ulykkelig jeg fik min mens d.1/1 13 og startede d.3/1 13 på pergotime (1 pille) og så i 5 dage frem så til og med d. 7/1. d.8/1 skulle jeg så starte på puregon injektioner. sygeplejsken havde vist mig hvordan jeg skulle gøre, og det gik fint. Men da jeg så selv skulle gøre det, kunne jeg ikke få trukket medicinen op i sprøjten, det endte med jeg fik halvdelen op, og stak af 2 gange i ren angst! Nu ved jeg ikke om jeg har gjort det rigtigt, jeg er helt vildt bange for at det ikke er godt nok

Jeg skal til scanning i morgen tidlig, hvor jeg kun har nået at tage 2 injektioner (og ikke ved om den første var god nok) så er så bange for at det ikke er godt nok og at der ikke er kommet gang i æggene :/

Er der nogen der kan berolige mig på nogen måde?

knus en meget bange kvinde.

Nu har jeg ikke selv være på puregon, jeg var på gonal-f..

Men hvis jeg var dig og var i tvivl, ville jeg ringe ud på klinikken og høre dem ad.. Nu ved jeg så ikke hvor du er i behandling henne.. Men på OUH hvor vi er i behandling er de super søde, og svarer gerne på alle spørgsmål, også selvom man selv synes de er dumme..

Anmeld

9. januar 2013

elsgaard90@live.dk

Min første dag på gonal-f minder lidt om det du fortæller, stak også to gange fordi jeg var så nervøs. Jeg ringede til klinikken og hun sagde at en dag gjorde ingen skade, jeg skulle bare gøre det så godt jeg kunne, så selvom den en gang kikser, så skulle det ikke gøre noget Held og lykke. Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.