Indslag/underholdning til fødselsdag 30 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.620 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

malenemusen

Jeg har inviteret 14 tøser til 30 års fødselsdag hvor vi rigtig skal hygge med god mad og rigelige mængder drikkevarer :-)

I den forbindelse vil jeg gerne forsøge at bringe gæsterne sammen da nogle af dem ikke kender hinanden - men hvordan?

Det skal være sjovt, noget man kan grine af. Helst ikke koste penge.

Håber i sidder med en masse super sjove ideer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

malenemusen

Slet ingen gode ideer?

Anmeld

9. januar 2013

serinasmor

gæt og grimasser

alle deltagere skal skrive 3 sætninger på 3 forskellige stykker papir folde dem sammen og smide i en hat ...

deltgerne deles op i 2 hold .. 1 trækker seddel (vises til modstanderholdet)og skal mime hvad der står .. evt på tid ... holdet skal gætte ... der gives 1 point for hvert korrekt svar og så er det så er det modstanderholdets tur

Anmeld

9. januar 2013

malenemusen

serinasmor skriver:

gæt og grimasser

alle deltagere skal skrive 3 sætninger på 3 forskellige stykker papir folde dem sammen og smide i en hat ...

deltgerne deles op i 2 hold .. 1 trækker seddel (vises til modstanderholdet)og skal mime hvad der står .. evt på tid ... holdet skal gætte ... der gives 1 point for hvert korrekt svar og så er det så er det modstanderholdets tur

Ja det lyder som en sjov ide :-)

Anmeld

9. januar 2013

Mettefpigen

Et spil cranium :-)

Anmeld

9. januar 2013

MyLove E

Ved godt du sagde det helst ikke må koste noget men man kan få nogle sjove selskabs spil i bog butikker de koster ikke så meget men kan ikke helt huske prisen det er under 100kr:-)

Anmeld

9. januar 2013

_-Kathrine-_

Det kræver lidt forberedelser og jeg vil prøve at beskrive det så godt jeg kan... Det er hylesjovt
Man har et lagen, som man syer bukseben i og putter gummistøvler for enden, så klipper man hul til hoved og arme.
Den person det går ud over skal så sidde bag lagnet, som 2 personer skal holde oppe, og sætte sine arme ind i buksebenene og hovedet ind i hullet til det. Bagved hovedpersonen skal der så sidde en anden som sætter sine arme ind i hullerne dertil...
Så kan man lave en lille historie ud af det hvor hovedpersonen skal spise fx flødeboller, drikke øl, børste tænder, kun fantastien sætter grænser....!
Det er MEGA sjovt!!

Håber det er til at forstå - ellers spørg

Anmeld

9. januar 2013

_-Kathrine-_

Aaarghhh... Er det dig der holder fødselsdagen? Det misforstod jeg - så er den nok ikke så sjov
Sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.