Jeg har en søn på 18 mdr. Han har benyttet sig gevaldigt af tandsættet de sidste 2-3 mdr... Men nu synes jeg det er blevet lidt værre? Han bider de andre børn over i vuggestuen, hvis de tager hans legetøj eller vil kysse/kramme... Her hjemme bider han oftest, når vi leger... Vi har et rigtig godt samarbejde med vuggestuen, og de mandsopdækker ham, så de kan nå at gribe ind. Ellers så afleder de ham med det samme. De er meget rolige omkring biderier, og mener bestemt at det går i sig selv, når han får mere sprog... Vi gør det samme herhjemme... Men jeg står tilbage hver eneste gang, og føler at vi "fejler" som forældre? Jeg er så bange for, at han bliver drengen som ingen vil nærme sig, fordi ham bider... Min mand og jeg samarbejder super godt, i forhold til opdragelse, og jeg synes bestemt vi giver ham alt den kærlighed, opmærksomhed og forståelse Som vi kan give ham... det skal lige siges, at vores søn har døjet gevaldigt med ørene, siden ham var 1. Mdr. Og har dræn i begge øre... Det er først nu, at han begynder at udtale rigtig ord... Hjælp lige en frustreret mor
Anmeld