hjælp... !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

LineSchack

min pige på godt 9 mdr, er begyndt at kaste op. først var hun frisk i mellem opkastninger, men er slap og ligeglad og falder i søvn lige efter jeg har dat hende op. hun lyder som om hun kæmper og der kommer kun tykt slim op. er så bange for om hun blir kvalt. skal jeg ringe til vagtlægen eller bare se tiden an...

håber i vil svarer

tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

malenemusen

LineSchack skriver:

min pige på godt 9 mdr, er begyndt at kaste op. først var hun frisk i mellem opkastninger, men er slap og ligeglad og falder i søvn lige efter jeg har dat hende op. hun lyder som om hun kæmper og der kommer kun tykt slim op. er så bange for om hun blir kvalt. skal jeg ringe til vagtlægen eller bare se tiden an...

håber i vil svarer

tak på forhånd

Hvis du føler dig utryg så synes jeg du skal give vagtlægen et ring, det havde jeg gjort i din situation :-)

Anmeld

8. januar 2013

Mom2

LineSchack skriver:

håber i vil svarer

tak på forhånd

Nu må du ikke tage det her forkert, men forstår ikke hvorfor du bruger tid på at skrive indlæg herinde, i stedet for at tage og ringe til vagtlægen og få ro i sindet. Er du nervøs eller bange så ring, hellere end gang for meget end en gang for lidt/sent..

Og rigtig god bedring med det bette pus

Anmeld

9. januar 2013

LR85

Ja ring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.