Lahn11 skriver:
Igen, man ser jo forskelligt på det
jeg ville aldrig kunne gøre det.. Har to gange stået med valget.. Begge gange synes jeg at jeg har taget ansvar for mine handlinger, ved at føde mine børn, og give dem det liv som de efter min mening har krav på, eftersom at det var mig som var uforsigtig, måtte jeg jo ligge mine behov på hylden, og lade tingene gå sin gang.. Også selvom jeg så stod alene med to børn, med to fædre, med et år imellem dem, under uddannelse, alene ...
Siger bare der er mange måder man kan se det at få en abort på.. Nogen kan.. Andre kan ganske simpelt ikke slå barnet ihjel ..
Må klart tilslutte mig An&Jo's meninger.
Jeg ser det bestemt ikke som et Barn. Det er et Foster. 
Også er jeg faktisk ret glad for, jeg ikke skal leve op til de meget stramme krav til mig selv og åbenbart omverden om, at abort er Skrækkeligt og at det er en yderst forbudt ting at gøre.
Tænk hvis jeg blev voldtaget ell hvis jeg havde en datter der blev det og blev gravid. Skulle man så heller ikke have abort. Ell hvis man blev gravid som 55 årig. Så skulle man heller ikke have abort ell.........
Nej jeg synes nu, det er en ganske fornuftig ting, at vi kvinder i DK helt selv kan vælge, hvad vi vil og ikke vil. Vi har et valg, som mange andre lande ikke har. Og nej en abort skal andre ikke blande sig i, andet end moren og faren, men man skal da så bestemt tænke sig om, for det er ikke en let valg.
Anmeld