Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ca. 3 mdr.
Altså vi havde kendt hinanden i næsten et år, været bedste venner i lidt over et halvt år og da vi begyndte at være kærester vidste vi godt at det var hinanden vi ville have børn med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvor længe var i sammen med jeres kæreste/mand inden i startede på pb?
Hvor længe var i sammen med jeres kæreste/mand inden i startede på pb?
Vi havde været sammen næsten 16 måneder da vi smed gummi så 1 år og 4 måneder der er dog ikke gevinst allerede :p
10 mdr
Vi havde været kærester i 3 år da jeg blev gravid og skulle giftes 3 mdr. senere. Dérefter var det meningen vi for alvor ville begynde PB, men det nåede aldrig at blive et projekt inden der var jackpot Havde smidt p-pillerne et år inden undfangelse, men vi havde beskyttet os på anden vis - sådan da
lisbethita skriver: Ha ha...tak søde! Hvor morsomt, at det bare er noget folk ved herinde, at det betyder PB. Det var overhovedet ikke en selvfølge for mig. Thanks again!
Ha ha...tak søde! Hvor morsomt, at det bare er noget folk ved herinde, at det betyder PB. Det var overhovedet ikke en selvfølge for mig.
Thanks again!
Det var da så lidt!
Alle "koderne" aflurer man efterhånden - og der er stadig maaaange, hvor jeg lige skal tænke to gange for at finde meningen
1½ år Blev derudover gravid i første "hug"
Vi havde kendt hinanden 2½ år-ish og kendt hinanden et par måneder mere.
M (: skriver: Det var da så lidt! Alle "koderne" aflurer man efterhånden - og der er stadig maaaange, hvor jeg lige skal tænke to gange for at finde meningen
Det samme her. Især når man har været væk fra baby.dk 1-2 år. Man bliver lidt rusten i det :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128