Juuuuuuuhuuuuuu :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Nettemor

B&J skriver:

Ej hvor er det super fedt  JUBIII

daniel startede her den 2 jan i børnehaven og det var også den vi kun havde ønsket for det var den vi eller helst ville have og den er super fantastisk og han bliver også 3her den 4marts

Hvad har Daniel sagt til at komme i Børnehave ? 

Hvordan kan det være han allerede er begyndt ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Nessie

Nettemor skriver:

Det er bare fantastisk. Det er ikke den største børnehave og den ligger lige op af skoven som de bruger meget. Vi kan faktisk hente uden at skulle ret meget på traffikeret vej. Det er godt nok lidt en omvej men vi kan tage skovstierne.

Det lyder da også nærmest perfekt

Tror også jeg ville have haft den på som 1. prioritet

Anmeld

8. januar 2013

B&J

Nettemor skriver:

Hvad har Daniel sagt til at komme i Børnehave ? 

Hvordan kan det være han allerede er begyndt ? 

Jamen her i hjørring starter de 3mdr før de bliver 3 og det var her den 2jan. og han startede i dagplejen da han var 9mdr..

Jamen han har taget det så flot vi havde slet ikke troede han var så dygtig overhovede ikke for han er en der er utrolig trykhedsperson, og de er så gode til at aflede ham og jeg får pysser og kan gå osv, i dag gik jeg så først efter 30minutter men pyt med det han var der også til kl 15 idag jamen jeg er så stolt og han er jo også lige begyndt

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Nessie skriver:

Det lyder da også nærmest perfekt

Tror også jeg ville have haft den på som 1. prioritet

Vi har i hvert fald slet ikke været i tvivl

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

B&J skriver:

Jamen her i hjørring starter de 3mdr før de bliver 3 og det var her den 2jan. og han startede i dagplejen da han var 9mdr..

Jamen han har taget det så flot vi havde slet ikke troede han var så dygtig overhovede ikke for han er en der er utrolig trykhedsperson, og de er så gode til at aflede ham og jeg får pysser og kan gå osv, i dag gik jeg så først efter 30minutter men pyt med det han var der også til kl 15 idag jamen jeg er så stolt og han er jo også lige begyndt

Ej hvor sjovt det er så forskelligt. Her er det bare senest deres fødselsdag. 

Dejligt at han har taget det så godt 

Håber Bassen er lige så sej

Anmeld

8. januar 2013

B&J

Nettemor skriver:

Ej hvor sjovt det er så forskelligt. Her er det bare senest deres fødselsdag. 

Dejligt at han har taget det så godt 

Håber Bassen er lige så sej

jaaa der sjovt der er så stor forskeld, men håber da din dreng tager det super godt for det er da en stor og ny verden

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

B&J skriver:

jaaa der sjovt der er så stor forskeld, men håber da din dreng tager det super godt for det er da en stor og ny verden

Ja det er jo heeelt anderledes. Men han virker klar

Anmeld

8. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt! Vh stine

Anmeld

8. januar 2013

B&J

Nettemor skriver:

Ja det er jo heeelt anderledes. Men han virker klar

det gjorde daniel også bare helt vildt, og vi fik også af vide jamen han er bare så klar og det giver jeg dem ret i han er så klar

Anmeld

8. januar 2013

Mother-love

Nettemor skriver:

Det må også være dejligt Men vi har været så glade for vores dagplejemor. Tror når vi engang skal have nr 2 skal den også derud. Men det bliver spændende hvordan Bassen tager det  

vi har det på samme måde med isabella vs. får vi en mere skal han/hun også derover det er helt sikkert.

ja det er da super spændende... men det kommer da til at gå som om der har han altid været

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.