Guldimaven skriver:
Lad vær med at tælle efter hvornår du har ægløsning. 
JA, glem alt om hvornår du har ægløsning, og lad være med at tælle frem til dagen hvor din næste mens skal IKKE komme
altså, vi havde opgivet fuldstændig efter 3½ års kamp, og jeg var fast besluttet på at få den der gratis vaccine , og så havde jeg travlt på mit studie med eksamener osv. og jeg var super dårligt humør den måned, synes alt var noget lort fordi jeg nertop havde accepteret at jeg ikke skulle være gravid, og vupti, Hvor jeg aller mindst ventede det gik jeg over tid for første gang nogensinde og testede dagen efter og så knald røde strejer kom der frem.
så lav noget andet end at tælle til mens og ægløsning.
Siger ikke det hjælper, men her var det tilfældet ( måske mest fordi jeg havde opgivet alt håb om det )
Jeg er 7+4 Idag
Og håber bare alt er som det skal. har i hvert fald sindsygt meget Kvalme hver dag ( specielt om morgenen) Puh ha det er hårdt! Og har det næsten hele dagen... øv øv, nå men det var lige et sidespring, men jeg tror virkelig det er rigtigt nok at man faktisk skal prøve at lave noget andet, folk sagde os altid til mig, det sker når du mindst venter det, og lad være med at tænke over det, men det kan man IKKE , det kan man først når man faktisk Opgiver !
hvor lang tid har i prøvet 
Anmeld