Jeg har søgt nyt job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har idag sendt en ansøgning. Jeg håber virkelig at jeg bliver kaldt til samtale. Jeg er på barsel nu men ønsker ikke at komme tilbage og arbejde der hvor jeg er nu. Kryds fingre for mig   

Lige et spørgsmål angående min situation. Stillingen er til besættelse fra april og min barsel slutter først langt senere inklusiv ferie osv. Hvordan og hvorledes gør man med eventuel opsigelse med mere? Og hvad med min ferie for eksempel? Mit barn er skrevet op til vuggestue og jeg skal jo have kørt mit barn ind.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig lidt og håber I vil krydse fingre for mig. Jeg vil så gerne til samtale.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

(august)

Ferien kan du jo få udbetalt eller overført til næste ferie, da du er på barsel.

Jeg tænker om din mand/kæreste ikke kan tage den resterende barsel, så det kommer til at passe med institutionsplads. Ellers kan du jo ringe til pladsanvisningen og ændre behovsdatoen, undersøge dagpleje eller evt. ansætte en med tilskud fra kommunen.

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Ferien kan du jo få udbetalt eller overført til næste ferie, da du er på barsel.

Jeg tænker om din mand/kæreste ikke kan tage den resterende barsel, så det kommer til at passe med institutionsplads. Ellers kan du jo ringe til pladsanvisningen og ændre behovsdatoen, undersøge dagpleje eller evt. ansætte en med tilskud fra kommunen.

Far studerer og han har ikke mulighed for at tage barselen.

Jeg vil heller ikke have at vores barn bliver passet for tidligt.

Anmeld

8. januar 2013

(august)

Anonym skriver:

Far studerer og han har ikke mulighed for at tage barselen.

Jeg vil heller ikke have at vores barn bliver passet for tidligt.

så står du jo i en meget svær situation hvis du bliver indkaldt til samtale. Håber for dig at det hele kan lade sig gøre. 

Kommer lige i tanke om en anden mulighed hvis virksomheden går med til det at du måske kun arbejder 2-3 dage om ugen også får dit barn passet 2-3 dage om ugen. På den måde "forlænger" den din barsel, barnet bliver passet og du kunne måske være heldig at få et nyt job.

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

(august) skriver:

så står du jo i en meget svær situation hvis du bliver indkaldt til samtale. Håber for dig at det hele kan lade sig gøre. 

Kommer lige i tanke om en anden mulighed hvis virksomheden går med til det at du måske kun arbejder 2-3 dage om ugen også får dit barn passet 2-3 dage om ugen. På den måde "forlænger" den din barsel, barnet bliver passet og du kunne måske være heldig at få et nyt job.

De skriver fra april eller efter aftale. Tror du ikke der er nogen lille bitte chance for de ville vente på mig nogle måneder eventuelt?

Anmeld

8. januar 2013

Father

Anonym skriver:

De skriver fra april eller efter aftale. Tror du ikke der er nogen lille bitte chance for de ville vente på mig nogle måneder eventuelt?

Det ville jeg ikke regne med, men det kommer an på hvilken stilling du har søgt. Hvis det er noget kreativt, eller noget hvor lige præcis DU passer perfekt til stillingen kan det godt være, men ellers tror jeg ikke du skal sætte din næse op efter det....

Men hvem ved!?

Anmeld

8. januar 2013

sandramor

Jeg ville desværre nok heller ikke regne med at de vil vente et par måneder med at ansætte dig... Både fordi de jo højst sandsynlig dkal bruge den nye medarbejder fra april senest men Også fordi udbuddet af ansøgere er så stort for tiden så de kan vælge og vrage som de vil....
Sååå hvis du ikke er parat til at starte feks i april så blir det ihvertfald noget af en opgave for dig at overbevise dem om at de skal vente på dig...

Men håber da det løser sig for dig og held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.